۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85265744
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شوراهای بوشهر یک مکان را به نام «شهدای غزه» نام‌گذاری کنند 

بوشهر-ایرنا- رئیس ‌شورای اسلامی استان بوشهر خواستار نام‌گذاری یک میدان یا خیابان در شهرهای این استان به نام «شهدای غزه» شد.

عبدالخالق برزگرزاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل‌عام مردم مظلوم «غزه» به‌ ویژه کودکان و زنان بی‌پناه نشان از ضعف و استیصال این رژیم منحوس است.

وی افزود: امروز در همه کشورها مردم متوجه جنایات رژیم صهیونیستی شده‌اند و حکام کشورها نمی‌توانند چشم خود را بر جنایات رژیم صهیونیستی ببندند.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: اکنون وظیفه انسانی جوامع بشری است که همچون ملت فلسطین با شجاعت و غیرت تمام در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی ایستادگی کنند.

برزگرزاده عنوان کرد: نام نهادن یکی از میادین و معابر شهرهای استان بوشهر بنام شهدای «غزه» اقدامی کوچک و ارزشمند برای پاسداشت مردم مظلوم و بی گناه فلسطین است.

وی ادامه داد: بوشهر از دیرباز مهد مبارزه با استعمار و استعمارگران بوده و بدون تردید نام نهادن میدان یا خیابانی به نام شهدای مظلوم غزه جلوه دیگری از آزادگی و استعمار ستیزی آنان است.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر همچنین از تجمع‌های پیاپی اعتراضی بوشهری در حمایت از مردم مظلوم «غزه» و محکومیت جنایت های رژِیم اشغالگر قدس قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha