پیروزی های جبهه مقاومت امید را در دل جهان اسلام زنده کرد

کاشان - ایرنا - مسوول کانون بسیج رسانه کاشان گفت: جبهه مقاومت تاکنون پیروزی‌های پی در پی داشته که امید را در دل جهان اسلام زنده کرده و این دستاوردها برای پیروزی ملت فلسطین و نابودی اسرائیل، امیدآفرین است.

سجاد مهتری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:عملیات طوفان الاقصی دنیا را مات و مبهوت کرده و هیمنه اسرائیل را در هم شکسته است.

وی اظهار کرد:با ابتکار عمل جبهه مقاومت و جوانان فلسطین، سقوط آزاد اسرائیل غاصب شروع شده و به زودی راهی زباله دان تاریخ خواهد شد.

مسوول کانون بسیج رسانه کاشان بیان کرد:کشتار بی رحمانه کودکان و زنان و حمله به بیمارستان ها، نشان دهنده ضعف و شکست رژیم غاصب اسرائیل در برابر جامعه جهانی و رزمندگان فلسطینی است.

مهتری گفت:حرکت نیروهای حماس در حمله غافلگیرانه به رژیم صهیونیستی موجب خشم و جنون اسرائیلی ها و بیانگر پوشالی بودن قدرت آنها است و به همین دلیل این رژیم اقدام به کشتار وحشیانه مردم بی دفاع حاضر در بیمارستان" المعمدانی" غزه کرد.

وی افزود:حمله ناجوانمردانه رژیم کودک کش اسرائیل به بیمارستانی در غزه دنیا را به بهت و شوک فرو برد و موجب خشم و انزجار جهان اسلام و تمام آزادی خواهان جهان شد.

وی اظهار کرد:آمریکا با ارسال انواع سلاح های مخرب کشتار جمعی و سکوت در برابر رژیم صهیونستی، در جنایات اسرائیلی ها در کشتار مردم نوار غزه شریک است.

مسوول کانون بسیج رسانه کاشان بیان کرد:اسرائیل همچون لانه عنکبوت سست و ضعیف است، فقط ارعاب، تهدید و وحشی گری می‌کند و خودش و اربابانش دیوانه وار به جان مردم غزه افتاده‌اند اما با این حملات وحشیانه و نسل کشی در باتلاق فرو خواهد رفت.

مهتری گفت: امروز به برکت وجود جبهه مقاومت دنیای اسلام نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را باور کرده و به زودی شاهد نابودی این جرثومه فساد و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha