۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85266941
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵ سارق و مالخر در خراسان جنوبی دستگیر شدند

۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
کد خبر: 85266941
۳۵ سارق و مالخر در خراسان جنوبی دستگیر شدند

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۵ سارق و مالخر با اجرای طرح عملیاتی "مبارزه با سرقت‌های خرد" در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن شجاعی نسب روز یکشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی تدابیر و دستورات ویژه فرمانده کل انتظامی همچنین مطالبات مردمی مبنی بر مبارزه با سرقت، طرح عملیاتی "دستگیری و مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه" در استان خراسان جنوبی اجرا شد.

وی افزود: اجرای این طرح به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت که با همکاری و تعامل سایر یگان‌های انتظامی و عملیاتی به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، کارآگاهان پلیس موفق به دستگیری ۳۵ نفر سارق و مالخر شدند که متهمان در تحقیقات و بازجویی‌ها به ۴۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار شجاعی نسب تصریح کرد: یکی از وظایف پلیس، برخورد با بی‌نظمی و مقابله با هنجارشکنان در جامعه است لذا پلیس به افرادی که باعث بروز نا امنی و ایجاد بی‌نظمی در جامعه شوند اجازه جولان نخواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha