۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85288590
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۳۰ سارق موتورسیکلت در خراسان جنوبی

۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبر: 85288590
دستگیری ۳۰ سارق موتورسیکلت در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از اجرای دومین مرحله طرح عملیاتی مبارزه با سارقان موتورسیکلت در این استان و دستگیری ۳۰ سارق خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم صادقی روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: با وقوع سرقت‌های متعدد موتورسیکلت در سطح استان خراسان جنوبی، طرح مبارزه با سارقان به مدت ۷۲ ساعت در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی در راستای اجرای این طرح ۳۰ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به ۵۶ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح استان اعتراف کردند و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: هدف پلیس از اجرای این طرح‌ها، ارتقای امنیت اجتماعی، افزایش آرامش و امنیت شهروندان است و با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد می‌شود.

سرهنگ صادقی هفدهم آبان امسال از اجرای دومین مرحله طرح عملیاتی مبارزه با سارقان خودرو در این استان و دستگیری ۲۰ سارق خبر داده بود.

دستگیری اعضای باند سارقان ساختمان‌های نیمه ساز 

فرمانده انتظامی شهرستان طبس هم از دستگیری اعضای باند سارقان ساختمان‌های نیمه ساز خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مصالح ساختمانی و ابزار آلات از ساختمان‌های در حال ساخت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ فاضل مریمی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی همچنین آثار به جا مانده از صحنه‌های سرقت، ۲ نفر متهم غیربومی که با حضور در این شهرستان نسبت به سرقت ابزار آلات و تجهیزات ساختمانی از منازل نیمه ساز فعالیت داشتند را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیسی و با توجه به شواهد موجود و ارائه مستندات به هشت فقره سرقت تجهیزات، ابزارآلات و مصالح ساختمانی در سطح شهرستان طبس اعتراف کردند و در این رابطه یک نفر مالخر نیز دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از پنج میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی طبس بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha