آذربایجان‌غربی رتبه سوم کشوری در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن  را کسب کرد

ارومیه - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس ارزیابی‌های نیمه نخست سال ۱۴۰۲، این اداره کل رتبه سوم کشوری را در برنامه‌های اجرایی نهضت ملی مسکن کسب کرده است.

به گزارش ایرنا، سید محسن حمزه‌لو روز یکشنبه در گفت و گوی آنلاین با خبرنگاران استانی افزود: این رتبه با تحقق حدود ۶۲ درصدی تعهدات پیش بینی شده در حوزه نهضت ملی مسکن در نیمه نخست امسال بین ۳۵ اداره کل در کشور کسب شده است.

وی ادامه داد: این ارزیابی بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه برخط داشبورد مدیریتی انجام شده و در دومین روز نشست تخصصی نهضت ملی مسکن که توسط سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شده، سه استان برتر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بر اساس آمارهای ثبت شده، این اداره کل در بخش مدیریت ساخت ۷۵.۲۸ درصد تحقق، در بخش مدیریت منابع ۴۸.۶۲ درصد و در بخش مدیریت زمین ۵۷.۱ درصد تحقق را ثبت کرده است.

حمزه‌لو گفت: تمرکز بر کار و مدیریت جهادی، بهره‌گیری از توان و تخصص نیروهای انسانی، نظارت بر اجرای طرح‌های این اداره کل در سطح استان و امکان‌سنجی اراضی و تحویل زمین از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در نهضت ملی مسکن است.

به گزارش ایرنا، بیش از ۱۸۰ هزار قطعه زمین برای احداث نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی اختصاص یافته است.

این آمار ۲ برابر سهمیه تولید مسکن شهری نهضت ملی مسکن است.

متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی ۳۶ هزار و ۶۸۴ نفر هستند که برای ۳۰ هزار و ۶۶ نفر آنها تخصیص پروژه انجام گرفته و عملیات اجرایی ۱۹ هزار و ۲۹۴ واحد مسکونی از طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز شروع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha