۶ هزار حامی جدید سرپرستی ایتام چهارمحال و بختیاری را بر عهده گرفتند

شهرکرد-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت:در نیمه نخست امسال ۶ هزار و ۳۱۶ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین زیرپوشش این نهاد در استان جذب شدند.

به گزارش ایرنا، جاسم محمدی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر با بیان اینکه فرزندان زیرپوشش طرح محسنین و ایتام در استان هشت هزار کودک است، افزود: حامیان جدید در سالجاری با اجرای پویش‌های مختلف پویش به عشق حسین(ع) در ماه‌های محرم و صفر جذب شدند.

به گفته وی،هم‌اکنون ١٩ هزار و ۶٧۴ نفر حامی طرح ایتام و محسنین هستند و خیران و نیکوکاران می‌توانند با ثبت‌نام در این طرح و پرداخت ماهیانه حداقل ۱۰۰ هزار ریال از فرزندان خانواده‌های نیازمند حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش این نهاد افزود: با کمک‌های خیرین و نیکوکاران همه ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

محمدی اظهار داشت: فرزندان خانواده‌های نیازمند، با مشکلات اقتصادی در زمینه تحصیل مواجه هستند که خیرین و نیکوکاران می‌توانند با واریز ماهیانه مبالغ دلخواه به حساب فرزندان معنوی خود بخشی از این هزینه‌ها را پرداخت کنند.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال عدد ٠٣٨ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ و همچنین کد دستوری # ٠٣٨*٨٨٧٧* برای کمک به فرزندان طرح اکرام و ایتام در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون بیش از ۴۲ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۰۲ هزار نفر در استان زیرپوشش این نهاد حمایتی قرار دارند که بیش از ۴۵ درصد این خانوارها زنان سرپرست خانوار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha