رژیم صهیونیستی در مسیرِ نیستی

مشهد- ایرنا- جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی هر روز ابعاد تازه‌ای یافته و ضرورت پایان دادن به حیات ننگین این رژیم جعلی را به اثبات می‌رساند و خوی وحشی‌گری آن در ویرانگری و ریختن خون کودکان و زنان بی‌گناه، عزم ملت‌های آزاده را برای نابودی این غده سرطانی جزم‌تر می‌سازد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رژیم صهیونیستی در هفته های اخیر با ارتکاب جنایات مختلف از حمله با سلاح های ممنوعه تا بمباران مراکز درمانی در نوار غزه، درنده خویی خود را بارها به اثبات رسانده است و با انجام این گونه اقدامات وحشیانه، مهر سند نابودی خویش را پررنگ‌تر کرده و قدم های رو به زوال خود را استوارتر برداشته است.

ماهیت ضد بشری و غیرقابل دفاع صهیونیست‌ها، این روزها موجب شده که افزون بر اشغال ظالمانه سرزمین فلسطین به اقدامات جنایتکارانه ای دست بزند که در طول تاریخ بی سابقه بوده است و قلب هر انسان آزادمنشی را، فارغ از اینکه مسلمان یا غیرمسلمان باشد،‌ به درد می آورد.

غزه، نقطه عطف نابودی صهیونیسم

غزه، امروز در کانون توجه جهانیان قرار گرفته است و همگان، از دولت های همراه با رژیم صهیونیستی گرفته تا مردمان و رهبران مقاومت و انقلابیون در خصوص مظلومیت غزه و فلسطین، و جنایاتی که در این منطقه رخ داده است سخن می گویند و بر این باورند که اقدامات و رخدادهای اخیر نقطه آغازی بر پایان زندگی پوشالی این رژیم خبیث است.

مردم و مسوولان ایران اسلامی نیز هر چند از سالها قبل با حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین، در جهان سرآمد حمایت از این کشور ستمدیده بوده اند، اما این روزها با اوج گرفتن حملات رژیم اشغالگر قدس، دوباره پای کار آمده و با حضور همه جانبه خویش در عرصه حمایت از مردم مظلوم غزه، نزدیک شدن پایان عمر این رژیم جعلی را نوید می دهند.

رهبر جنبش اسلامی نیجریه چندی پیش در جمع مردم مشهد اظهار کرده بود: عملیات «طوفان الاقصی» آغازی بر شکست و عقب‌نشینی لشکر پوشالی رژیم صهیونیستی است، ارتشی که پیش تر اسطوره‌ای از شکست‌ناپدیری برای همگان تلقی می‌شد.

شیخ «ابراهیم یعقوب زکزاکی» بیان کرد: مردم فلسطین طی حدود ۷۰ سال گذشته زیر ظلم و ستم و قتل عام جمعی مداوم صهیونیستها قرار داشته اند و مسلمانان جهان در سالهای اخیر به صورت مداوم شاهد بی حرمتی صهیونیستها به مسجد الاقصی بوده اند.

وی با اشاره به جنایات اسراییل و حمله به بیمارستان «المعمدانی» عنوان کرد: همان طور که در نیجریه طی سه روز هزار نفر از مسلمانان را به شهادت رساندند، قتل عام مسلمانان در غزه در جریان بمباران اسرائیل نیز برای ما تعجب و تازگی ندارد.

رهبر جنبش اسلامی نیجریه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در برابر عملیات رزمندگان فلسطینی، کودکان، زنان و افراد بی‌دفاع را با بمباران هوایی هدف قرار داد که این نشانگر ناتوانی و بزدلی این رژیم است که همگی این ناتوانایی ها نشان از فرا رسیدن زمان نابودی این رژیم دارد.

رژیم صهیونیستی در مسیرِ نیستی

طوفان الاقصی، خاستگاه نهضت حاج قاسم

طوفان‌الاقصی و روح این نبرد و برکات فراموش‌ناشدنی آن، بی شک نقش پیدا و پنهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در ترویج فرهنگ جهاد، ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم به نمایش گذارد و کلیدواژه ای برای نابودی همیشگی اسرائیل از عرصه گیتی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها چندی پیش در مشهد مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته بود: ایجاد جریانی مانند طوفان‌الاقصی آرزوی دیرینه شهید سلیمانی بود چرا که این سردار شهید آرزو داشت جریان مقاومت چنان به هم بپیوندد که بتواند در مقابل هجمه اسرائیل مقاومت کند.

حجت الاسلام مصطفی رستمی ادامه داد: اگرچه این روزها مصایب بسیاری در فلسطین می‌گذرد، اما درس‌های بزرگی هم دارد. گروهی که زمانی اوج جسارت‌شان برداشتن سنگ و زدن به تانک‌های اسرائیلی بود، امروز به نقطه‌ای رسیده‌ اند که چندان سرباز اسرائیلی به اسارت گرفته‌اند که هنوز تعداد دقیق‌شان مشخص نیست و گوشمالی خوبی به این رژیم کودک کش داده اند.

وی تصریح کرد: بی شک "نتانیاهو" و دار و دسته اش رفتنی هستند و به زودی سر به نیست می‌شوند و چنان که گفته اند ظلم هیچگاه پایدار نبوده و رو به زوال است، او نیز تنها با دست و پا زدن به دنبال افزودن به عمر ننگین خود است.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها عنوان کرد: رژیم صهیونیستی سابقه‌ای طولانی در انسان‌کشی دارد، اما امروز جنایاتش در غزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، زیرا اکنون و در این نقطه بدی‌ها در اوج و صراحت خود قرار گرفته‌ و مرز خوبی و بدی کاملا مشخص شده است.

حجت الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: حماس گوشه‌ای از حماسه ای است که قرار است آفریده شود. طوفان الاقصی، کارِ حماسِ تحت محاصره و مظلوم بود و وای به روزی که مقاومت اسلامی تصمیم بگیرد با همه توان وارد میدان شود که آن روز دیگر اثری از این رژیم باقی نخواهد ماند.

رژیم صهیونیستی در مسیرِ نیستی

کودکستان غم

کودک کشی یکی دیگر از کلیدواژه های نابودی اسرائیل جنایتکار است. رژیمی که به مظلوم ترین نوع بشر هم رحمی ندارد و با به خاک و خون کشیدن کودکان بی پناه، خود را در منجلاب نفرت فرو برده است.

بنا بر آمار رسمی رژیم صهیونیستی در همین ۱۰ روز اخیر، حدود ۲ هزار کودک را به کام مرگ کشانده است و هیچ ابایی از تداوم این اعمال ننگین خود ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: صهیونیست‌ها شکست مفتضحانه خود در عملیات طوفان الاقصی را با کشتار غیرنظامیان و به ویژه کودکان جبران می‌کنند.

احمد راستینه ادامه داد: صهیونیست ها در روزهای اخیر با کشتار کودکان و حمله به بیمارستان و اقداماتی از این قبیل نشان دادند که به هیچ یک از اصول اخلاقی، انسانی و حقوق بین‌الملل پایبند نیستند.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند که ادامه کشتار مردم فلسطین و بمباران غزه، هزینه‌های سنگینی را به این رژیم تحمیل خواهد کرد و به روند نابودی اش سرعت می بخشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید بداند که در صورت ادامه حملات نظامی به غیرنظامیان در غزه، خروش و خشم ملل مسلمان و دیگر مردم جهان را برخواهد انگیخت و ملت‌های مسلمان هزینه کار را برای این رژیم بالا برده و رژیم صهیونیستی را متحمل خسارات سنگینی خواهند کرد.

راستینه اظهار کرد: تمامی این جنایات حاکی از نزدیک شدن زمان نابودی اسرائیل است و انشاءالله وعده الهی به زودی تحقق خواهد یافت.

تحقق وعده خدا

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز غزه، صحنه ظهور آیات نخست سوره "اسراء" برای مومنان و دادخواهان جهان است. در واقع همه وعده ها و آینده ای که قرآن کریم پیش بینی کرده، در حال رخ دادن است. همه ناجوانمردی جنایتکاران خبیث، که برای منافع خود دست به هر کاری می‌زنند، آشکار و عیان پیش چشم‌ها قرار گرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اسرائیل در غزه با عملش اسناد عینی و متقن ضرورت محو خود را امضا کرده است و به امید خداوند به زودی جریان صهیونیسم از صحنه روزگار محو خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha