۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85265752
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی با قتل عام فلسطینیان راه به جایی نمی‌برد

سنندج- ایرنا- امام جمعه اهل سنت شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه تاریخچه قدس سرشار از عزت، شرافت، کرامت انسانی و اسلامی است، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با قتل عام مردم مظلوم فلسطین نابودی خود را نزدیک کرده و راه به جایی نمی برد.

ماموستا سیدمحسن حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خداوند متعال در حدیث نبوی اشاره کرده که هیچ ظالمی در دنیا نمی‌تواند پیروز شود چون هر ظلم و ستمی عذاب سخت و شدیدی به دنبال دارد.

وی افزود: اسرائیل غاصب مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون می کشد و سکوت مجامع بین المللی جای بسی تاسف است.

امام جمعه اهل سنت کامیاران با بیان اینکه کودکان و زنان به چه گناهی کشته می شوند، اضافه کرد: کشورهای اسلامی باید در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی با قاطعیت از مردم غزه دفاع کنند.

ماموستا حسینی ادامه داد: رژیم غاصب اسرائیل با حمایت آمریکای کودک‌کش و سازمان ملل سالهاست که به مردم بی گناه فلسطین حمله ور شده و تاریخچه این ظلم طولانی است؛ بنابراین ملت فلسطین تصمیم گرفتند حق خود را از اسرائیل بگیرند.

وی یادآور شد: هر چند جنگ همیشه سخت بوده اما این مردم مظلوم سال هاست زیر بار ظلم و ستم رفته و جان خود را فدای آرمان های فلسطین و قدس شریف می کنند.

امام جمعه اهل سنت کامیاران اظهار کرد: خاک فلسطین متعلق به مردم فلسطین است که اکنون اسرائیل جنایتکار حتی اجازه نماز خواندن در بیت المقدس را نمی‌دهد لذا وظیفه مسلمانان جهان حمایت و دفاع از این مردم است تا بتوانند از شر اسرائیل نجات پیدا کنند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به پانزدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی و در مقابل ادامه بمباران مناطق مسکونی و مراکز دینی و درمانی غزه از سوی بمب افکن های اسراییل که نشانه عجز صهیونیست ها است، آمریکا و اروپا از اسرائیل درخواست کرده اند تا عملیات زمینی در غزه را به تعویق اندازد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha