شهردار باقرشهر: مشکلات زیست محیطی شهری منحصر به زباله نیست+فیلم

شهرری - ایرنا - شهردار باقر شهر گفت: مشکلات زیست محیطی در محدوده شهری منحصر به تولید زباله نیست بلکه موضوع آلاینده‌های دیگر هم مطرح است.

به گزارش ایرنا، مرتضی همتی روز شنبه با اشاره به مشکلات زیست محیطی استان تهران اظهار کرد: موضوع زباله یک بحثی است که علی الدوام ادامه دارد و نمی‌توانیم به مردم بگوییم که زباله تولید نکنند.

وی ادامه داد: واقعیت قضیه این است که ما وارث یک سری مشکلات رسوب و انباشت شده از قبل در حوزه شهری هستیم که در طول سال‌ها شکل گرفته و اینک با آنها درگیر هستیم.

همتی افزود: با توجه به اینکه امور جاری در حال برطرف شدن است و با حجم زباله‌هایی که در آراد کوه دفن و روش‌های نوینی که برای این کار انجام می‌شود اکنون برای بهتر شدن مدیریت این حوزه باید با همفکری و تعامل مدیران شهری شهرداری‌های مناطق همجوار فکری کنیم.

شهردار باقر شهر گفت: بخشی از مشکلاتی که ما درگیر آن هستیم بدلیل همجواری با کلانشهری مانند تهران است و امیدواریم با برگزاری جلساتی شاهد رفع هر چه زودتر و بهتر آنها باشیم.

باقرشهر در جنوب تهران و همجوار با مناطق ۱۹ و ۲۰ شهرداری تهران، سازمان بهشت زهرا و محل دفن و دپوی زباله کهریزک حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha