ائمه جمعه شهرستان‌های تهران:سکوت مجامع جهانی منجر به تداوم جنایت صهیونیست‌ها می‌شود

تهران - ایرنا - امامان جمعه شهرستان‌های استان تهران سکوت مجامع بین المللی و حقوقی در جهان را زمینه تداوم جنایات رژیم صهیوینسیتی علیه مردم مظلوم فلسطین دانستند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از نماز جمعه های شهرستانهای استان تهران، خطیبان جمعه امروز در سخنان خود در حضور مردم شهید پرور ضمن حمایت از مظلومیت غزه خواستار رسیدگی جوامع بین المللی به وضعیت اسفناک مردم فلسطین بویژه در منطقه غزه شدند و اعلام کردند سکوت مجامه بین المللی در جهان و کشورهای غربی باعث جنایات بیشتر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین شده است .

درحالیکه عملیات طوفان الاقصی وارد بیست و یکمین روز خود شده است و پیروزی‌های کم نظیر رزمندگان مقاومت در نبرد علیه صهیونیست‌ها همچنان ادامه دارد یک رسانه صهیونیستی مدعی شد که مقام‌های این رژیم درحال بررسی شروط حماس برای آزادی اسیرهای صهیونیست هستند و نیز بنا بر اعلام گردان‌های القسام حدود ۵۰ اسیر در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه کشته شدند.

منابع امنیتی صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم به عنوان یکی از شروط آزادی اسرای اسرائیلی از غزه، در حال بررسی ورود سوخت به غزه است.

از سوی دیگر ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که برآوردها نشان می‌دهد که نزدیک به ۵۰ اسیر صهیونیستی در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه کشته شده‌اند.

گردان‌های القسام پیش از این اعلام کرده بود که در عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ صهیونیست را به اسارت گرفته که در نوار غزه نگهداری می‌شوند. بخش زیادی از این اسیرها سربازان و افسران بلندپایه ارتش صهیونیستی هستند. رژیم صهیونیستی اما اعلام کرده که حماس ۲۲۴ اسیر در اختیار دارد.

سکوت مجامع جهانی درجنایات اسرائیل مسلمانان را برای نابودی اسرائیل مصمم‌تر می‌کند

ائمه جمعه شهرستانهای تهران:سکوت مجامع جهانی منجر به تداوم جنایت صهیونیستهامی‌شود

امام جمعه موقت ورامین گفت: سکوت مرگبار مجامع جهانی مدعی حقوق بشر، مسلمانان و تمامی آزادیخواهان جهان را در مقابله با رژیم کودک کش اسرائیل و سرعت بخشیدن به وعده الهی نابودی آن مصمم‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین قدوسی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مسجد جامع تاریخی این شهرستان اقامه شد اظهار داشت: امروز رژیم اشغالگر قدس در سایه سکوت مرگبای مجامع جهانی مدعی حقوق بشر، به جنایاتی بی سابقه علیه بشریت و مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه دست می‌زند و کشورهای عربی نیز بی‌تفاوت از کنار این جنایات می‌گذرند.

وی افزود: هر چند که این سکوت، داغ شهات زنان، مردان و کودکان بی‌گناه و بی دفاع را بیشتر می‌کند ولی قطعا مسلمانان و آزادیخواهان جهان بیش از پیش از این رژیم کودک کش متنفر شده و مسیر را برای نابودی کامل آن که همان وعده الهی است هموار می‌سازند.

وی اظهار داشت: اگر چه غزه غرق در خاک و خون است ولی در نهایت، پیروزی از آن مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین است،

قدوسی نژاد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به فرارسیدن چهارم آبان، سالگرد افشاگری امام راحل علیه پذیرش کاپیتولاسیون گفت: این طرح استعماری، اهانت بزرگی به ملت ایران بود و بنیانگذار جمهوری اسلامی را بر آن داشت تا در مقابل آن محکم ایستاده و زمینه را برای آغاز حرکتی عظیم که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد ، فراهم کند.

امام جمعه شهرستان قدس: یکی از دلایل دشمنی آمریکا با ما مقاومت است

ائمه جمعه شهرستانهای تهران:سکوت مجامع جهانی منجر به تداوم جنایت صهیونیستهامی‌شود

امام جمعه شهرستان قدس گفت: یکی از مهمترین دلایل دشمنی آمریکا با ما این است که مردم ما راه مقاومت را آموخت و دیگر کشورها نیز از ما الگو برداری کردند.

حجت‌الاسلام حمزه محمدی در خطبه های نماز جمعه شهرستان ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی اسرائیل افزود: دولت‌های دیگر به دنبال این هستند که ملت‌ها ضعیف باشند تا علاوه بر زورگویی به ایشان سرمایه ها، نفت و منابع آنها را ببرند. در عراق با حضور آمریکایی ها جه میزان شمش طلا و نفت غارت شد؟

وی با اشاره به حمایت دولتمردان از مقاومت مردم فلسطین گفت: برخی می گویند شما چرا به دنبال صادر کردن انقلاب هستید ، ما به فکر صادر کردنش نبودیم بلکه انقلاب یک فکر و اندیشه و یک مسیر مشخص است اگر ملتی بفهمد به آن توجه می کند.

محمدی افزود: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند و ابتدا اینقدر گسترده نبود به تدریج در همه دنیا شناخته و گرامی داشته شد، تفکر مقاومت نیز به همین صورت بور کم کم در بین مردمی که مورد ظلم قرار گرفته بودند رواج پیدا کرد.

وی افزود: ملت ایران و نظام اسلامی ما الگوی جبهه مقاومت است و ما این مطلب را انکار نمی کنیم و دیگران را نیز به مقاومت تشویق کرد. وقتی گروهی با امکانات کم آن گونه هیمنه اسرائیل و آمریکا و مدعیان قویترین دستگاههای اطلاعاتی و نظامی هستند را در هم شکستند معلوم می شود که وعده خدا محقق است.

خطیب نماز جمعه شهرستان با اشاره به رسانه های مایوس کننده گفت : آنها قطعا بلندگوی دشمنان هستند، بعضی از این قلم بدستها وقتی اتفاق خوبی می افتد براحتی عبور می کنند ولی اگر مشکلی به وجود بیاید تیتر همه رسانه هایشان می شود.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان رضا سلگی فرمانده بسیج دانش آموزی بود که در خصوص محکومیت تجاوزگری رژیم اشغالگر صهیونیستی مطالبی را بیان کرد.

کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم غزه نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع می کند

امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت:کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم غزه مخصوصاً زنان و کودکان بی‌دفاع، نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد نمود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت : آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها منتظر انتقام امت اسلام باشند. این جنایات وحشیانه قطعاً بی‌ پاسخ نمی‌ماند.

وی افزود: کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم غزه مخصوصاً زنان و کودکان بی‌دفاع، نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد نمود و ما به زودی شاهد حذف اسرائیل از نقشه سیاسی جغرافیای منطقه خواهیم بود.

ترابی گفت : هدایت جنگ غزه و جنایات هولناک آن توسط آمریکا صورت می‌گیرد، علاوه بر صهیونیست‌های اشغالگر دولتمردان آمریکا باید به خاطر این جنایات و نسل کشی در غزه محاکمه و مجازات شوند. بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی مظلومیت ملت فلسطین را زنده‌تر کرد و خشم جهان اسلام را از آمریکا و غرب دوچندان نمود.
 

ائمه جمعه شهرستانهای تهران:سکوت مجامع جهانی منجر به تداوم جنایت صهیونیستهامی‌شود

امام جمعه جدید خیرآباد ورامین با تجدید میثاق با شهدا کار خود را آغاز کرد

حجت الاسلام داود محمدیاری، امام جمعه جدید منطقه خیرآباد ورامین روز جمعه با حضور در گلزار شهدای امامزادگان طاهر و مطهر، ضمن تجدید میثاق با شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس، کار خود را آغاز کرد.

ائمه جمعه شهرستانهای تهران:سکوت مجامع جهانی منجر به تداوم جنایت صهیونیستهامی‌شود

پیش از این حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، مسئولیت سنگر نماز جمعه را به حجت الاسلام داود محمدیاری سپرد.
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه امام جمعه جدید خیرآباد گفت: نمازجمعه یک عرصه قدرت نمایی مسلمانان جهان است و می تواند در تمامی زمینه‌ها روشنگری کند.

حسین نوش‌آبادی افزود: بسیاری از اتفاقات تأثیرگذار کشور، از سنگر نماز جمعه آغاز شده و این مهم باید در تمامی عرصه ها مورد توجه مردم و مسئلوان قرار گیرد.

ائمه جمعه شهرستانهای تهران:سکوت مجامع جهانی منجر به تداوم جنایت صهیونیستهامی‌شود

وی تصریح کرد: امروز سنگر نماز جمعه باید به محل بیان جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه بشریت باشد، جنایاتی که مجامع جهانی به ظاهر مدافع حقوق بشر در قبال آن سکوت اختیار کرده اند و می‌توان با این روشنگری، ابعاد مختلف جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را تبیین کرد.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر در ۳۸ نقطه از استان تهران با حضور پرشور مردم خداجو، نماز جمعه اقامه می‌شود که این نشان از اهمیت این سنگر در ایران اسلامی دارد.

حجت الاسلام محمدفتاحی افزود: منطقه خیرآباد ورامین، از اهمیت ویژه در حوزه مسائل دینی و مذهبی برخوردار است و حجت الاسلام طزری در طول دوران مسئولیت خود، کارهای ماندگار و موثری انجام دائده و حضور وی در مدارس، مساجد، هیات ها و برنامه های متعددی اثرگذاری مطلوبی برجای گذاشته است.
فتاحی بیان کرد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اولویت هایی دارد که سرچشمه آن از بیانات رهبر معظم انقلاب نشأت می‌گیرد و همه باید این مهم را اولویت خود قرار دهند.گ
نماز جمعه در سه منطقه خیرآباد، شهر ورامین و شهر جواد شهرستان ورامین اقامه می‌شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب،امام جمعه جدید واوان

در مراسمی حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب به عنوان امام جمعه جدید واوان معرفی شد.

در مراسمی حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب به عنوان امام جمعه جدید واوان معرفی و از خدمات حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه پیشین این شهر قدردانی شد.

در این مراسم که رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران، ائمه جمعه شهرستان اسلامشهر،شماری از مسئولان شهرستان و خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، حبیبی فرماندار اسلامشهر با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات ۱۰ ساله حجت الاسلام محمدی،گفت: وی در این سال‌ها نقش خوبی در انسجام بخشی بین نیروهایِ انقلابی و مردمی شهرستان ایفا کرد.

حبیبی همچنین ضمن تبریک انتصابِ حجت الاسلام فاطمی نسب به عنوان امام جمعه جدیدِ واوان برای وی در این جایگاه آرزویِ توفیق کرد.

در این مراسم ضمنِ تجلیل از حجت الاسلام محمدی،حکم انتصاب امام جمعه جدیدِ واوان به وی اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha