۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85272526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار : ۲۷۰ کیلومتر راه روستایی در کردستان آسفالت شد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: طی ۲ سال اخیر ۲۷۰ کیلومتر راه روستایی در استان بهسازی و آسفالت شد که در سال‌های پیش از آن چنین رقمی بی‌سابقه است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه جمعه در دیدار جمعی از بزرگان و معتمدین شهرستان بانه در سنندج با تاکید بر پیگیری مباحث مربوط به حوزه سرمایه‌گذاری در شهرستان بانه، اظهار کرد: با آماده‌سازی زیرساخت‌ها به جد پیگیر ورود سرمایه‌گذار به شهرستان پرظرفیت بانه هستیم.

وی شناسایی ظرفیت‌های گردشگری بانه در راستای توسعه، تثبیت درآمد و اشتغالزایی را مهم بیان کرد و افزود: این شهرستان به لحاظ گردشگری و صنایع دستی، پتانسیل بالایی دارد که نیازمند همت مسئولان و حمایت مردم است.

استاندار کردستان با اشاره به شرایط بازارچه‌های مرزی و استدلال بازگشایی مرزهای استان، هدف از بازگشایی مرز هنگه ژال را جداسازی راه و مسیر کولبران پرتلاشی که برای لقمه نانی سخت‌کوشانه فعالیت می‌کنند، از قاچاق اعلام کرد.

زارعی‌کوشا پیگیری و رفع مشکلات مردم را وظیفه مسئولان عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم با اهتمام ویژه، دغدغه و مطالبات مردم را با جدیت پیگیری می‌کند.

او با تاکید بر برکات سفر قبلی رئیس جمهور به کردستان اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهور به استان توافق شده که امیدواریم مایه خیر و برکت و ایجاد فرصتی برای جهش در تمام شاخص‌ها باشد.

معتمدین، اصناف و نمایندگان اقشار مختلف مردم شهرستان بانه از اقدامات ارزشمند و ستودنی استاندار کردستان، برای بازگشایی بازارچه مرزی هنگه ژال در راستای اشتغالزایی، ساماندهی مبادلات مرزی و بهبود معیشت، خواسته به‌حق مرزنشینان، قدردانی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha