یهودیان کرمانشاه در اعتراض به کشتار مردم غزه تجمع کردند

کرمانشاه - ایرنا - جمعی از یهودیان کرمانشاه امروز دوشنبه با تجمع در خیابان مدرس انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی اعلام و همدردی خود را با مردم غزه بویژه زنان و کودکان به خاک و خون کشیده شده؛ اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صبح امروز دوشنبه (۸ آبان) این تجمع در محکومیت رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت از مردم فلسطین برگزار شد.

تجمع کنندگان برای حمایت مردم فلسطین، اعتراضشان را با بنرها و پلاکاردهای در دست خود اعلام کردند.

در این تجمع معترضان با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت خود را نسبت به رژیم صهیونیستی نشان دادند.

بهمن محمودی عضو انجمن کلیمیان کرمانشاه که در این اجتماع حضور داشت به خبرنگار ایرنا گفت: ما جزو صهونیست نیستیم و طبق تورات حضرت موسی (ع) یهودی و خداپرست هستیم و این ظلم را قبول نمی کنیم. خداوند جنایتکاران صهیونیست را لعنت کند؛ ما مخالف کشتن و کشتار هستیم و پشتیبانی خود را از مردم غزه اعلام می‌داریم.

یهودیان کرمانشاه در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردند

«ما جامعه کلیمیان کرمانشاه ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین و غزه، جنایت رژیم قاصب صهونیستی را که مصداق جنایت جنگی علیه بشریت و خلاف آموزه‌های تورات مقدس می‌باشد به شدت محکوم می‌کنیم و پشتیبانی کامل خود را از مردم بی دفاع غزه اعلام می کنیم و از سازمان ملل متحد و جامعه جهانی در خواست عاجزانه داریم جلوی کشتار مردم بی دفاع غزه را گرفته و اعلام آتش بس فوری نماید. به فرموده امام راحل یهودیت از صهونیست جداست. ما نیز یهودیان کرمانشاه انزجار و تنفر خود را از رژیم صهنویستی اعلام می‌داریم».

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha