۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85275171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان بهار مسدود شد

۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبر: 85275171
۴۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان بهار مسدود شد

همدان - ایرنا- مدیر منابع آب شهرستان بهار گفت: با انسداد ۴۹ حلقه چاه غیرمجاز این شهرستان در سال جاری، ۸۲۷ هزار متر مکعب در مصرف آب زیرزمینی صرفه جویی شده است.

محمدرضا شکوهی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عمق انسداد چاه های غیرمجاز مسدود شده در سال جاری ۷۴۰ متر است، افزود: از ابتدای برنامه انسداد چاه های غیرمجاز در پروژه تعادل بخشی ۶۷۱ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان مسدود شده که ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب در مصرف آب زیرزمینی صرفه جویی شده است.

وی تاکید کرد: برنامه اصلاح و تعدیل چاه های مجاز شهرستان در حال اجرا است و در سال جاری ۸۴ حلقه از چاه های مجاز این شهرستان نیز اصلاح و تعدیل شده است.

شکوهی از نصب ۸۱ دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های مجاز شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون ۷۴۰ حلقه چاه مجاز در این شهرستان به کنتور هوشمند مجهز شده است و این عدد تا پایان سال طبق برنامه ریزی های انجام شده به تعداد ۱۹۳ خواهد رسید.

وی همچنین از لایروبی حریم و بستر رودخانه قوری چای به میزان سه هزار متر یاد کرد و افزود: این پروژه با ۶ میلیارد ریال انجام شده است.

شکوهی ادامه داد: با تلاش های شبانه روزی نیروهای گشت و بازرسی در این شهرستان از حفر هشت حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان جلوگیری شده و تعداد ۶ مورد از انواع دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha