فرمانده سپاه اصفهان: موضع‌گیری جهان در حمایت از مردم فلسطین بی‌سابقه است

اصفهان-ایرنا-فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان:گفت: مشابه موضع‌گیری فعلی جهان در حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار از آمریکا و صهیونیست در طول سال‌های گذشته وجود ندارد که این موضوع از نتایج کلیدی عملیات «طوفان‌الاقصی» است.

به گزارش ایرنا؛ سردار مجتبی فدا روز چهارشنبه در آیین افتتاح «پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اصفهان» در نجف‌آباد افزود: مساله فلسطین با سیاست عادی‌سازی از سوی استکبار و برخی کشورهای عربی در حال فراموشی بود اما بدنبال این عملیات، دوباره در صدر مسائل اسلام قرار گرفت.

وی افزود: حماس با عملیات«طوفان‌الاقصی» از تصرف و کوچ دادن مردم غزه که برنامه بعدی رژیم صهیونیستی بود، جلوگیری کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) خاطرنشان کرد: افزون بر ۷۰ سال رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری از کشورهای اروپایی در حال قتل، غارت، ترور و کشتار مردم فلسطین بوده است و در این مدت نزدیک به ۱۷۰ هزار فلسطینی شهید و ۶ میلیون نفر از آنها آواره شده‌اند.

فدا افزود: اکنون نزدیک به پنج هزار فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی بسر می‌برند که بیش از ۲۰۰ نفر از آنها زن و حدود ۸۰ نفر اکودک هستند.

فرمانده سپاه اصفهان گفت: مبارزان فلسطینی با سال‌ها تحمل ظلم و جنایت، عملیات«طوفان‌الاقصی» را تنها با یکهزار نفر و با توجه به موانع زیادی که برای ورود به اسرائیل وجود داشت و در حالی که این رژیم از حمایت کشورهای غربی و اشراف اطلاعاتی برخوردار بود، انجام دادند.

سردار فدا با بیان‌اینکه این عملیات هیمنه و اقتدار رزیم صهیونیستی را درهم‌شکست و خسارت جبران ناپذیر به آن وارد کرد، افزود: صدای مظلومیت مردم فلسطین با یاری رسانه‌های جهان باید انعکاس یابد و فعالان تولید محتوای دیجیتال نیز اقدامات غیرانسانی آمریکا و اسراییل و مبارزه آرمانگرایانه مردم فلسطین را به زبان‌ها و با تکیه بر طرح های مختلف به مردم دنیا منتقل کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) به در پیش بودن روز ۱۳ آبان اشاره و بیان کرد: آمریکا که همواره حامی صهیونیست بوده، در رُخدادهای تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸، تبعید امام خمینی در سال ۱۳۴۳ و شهادت ۵۷ دانش آموز در سال ۱۳۵۷ نقش داشته و این واقعیت ها نیازمند تبیین برای نسل های جدید است.

به گزارش ایرنا؛ پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اصفهان، صبح امروزئ در شهرستان نجف‌آباد آغاز شد.

در این دوره از رویداد، ۴۷۶ نفر در قالب ۱۲۰ تیم در بخش‌های مختلف از جمله بازی‌های ویژه تلفن همراه، بازی‌های آموزشی و پویانمایی شامل سبک زندگی ایرانی اسلامی با رویکرد جوانی جمعیت و خانواده و عفاف و حجاب، معرفی الگو، جهاد امیدآفرینی، مکتب فکری «حاج قاسم سلیمانی»، دشمن‌شناسی و استکبار ستیزی با رویکرد «شمر زمانه‌ات را بشناس» و بازخوانی جنایات ۷۵ ساله رژیم غاصب صهیونیستی به رقابت می‌پردازند.

نیروهای مقاومت فلسطین شنبه ۱۵ مهر برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه‌جانبه و بی‌نظیری را با نام «طوفان‌الاقصی» علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند. ارتش رژیم صهیونیستی که در این عملیات غافلگیر شد برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی غزه کرده که تاکنون هزاران شهید و زخمی برجا گذاشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha