۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۱۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85278052
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش مشارکت در انتخابات نیازمند نقش‌آفرینی مدیران خواف است

خواف - ایرنا - فرماندار خواف و رییس حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار گفت: افزایش مشارکت در انتخابات وظیفه مهم مدیران دستگاههای اجرایی است و باید از همه ظرفیت‌ها برای حضور پرشور مردم در انتخابات بیشترین استفاده را کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی عباسپور عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری خواف افزود: این شهرستان همواره رتبه نخست مشارکت در انتخابات را در استان خراسان رضوی به خود اختصاص داده و باید تلاش کرد که در انتخابات سال‌جاری هم شاهد حضور پرشور واجدان شرایط باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت پرشور واجدان شرایط را از مولفه های مهم انتخابات برشمرد و تصریح کرد: از همه ظرفیت‌های موجود برای برگزاری انتخاباتی سالم توام با حضور حداکثری مردم در شهرستان خواف استفاده می شود.

فرماندار خواف ادامه داد: رقابت، سلامت و امنیت انتخابات سال‌جاری با حضور همه دست اندرکاران اعم از شورای تامین، هیات‌های اجرایی و نظارت این شهرستان به طور کامل تامین خواهد شد تا زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات افزایش یابد.

وی از رسانه های ارتباط جمعی خواست با انعکاس خدمات مسوولان دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف برای امید آفرینی در بین آحاد جامعه تلاش کنند.

وی اظهار کرد: تبیین درست خدمات نظام جمهوری اسلامی و مسوولان دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی است.

عباسپور تصریح کرد: در شهرستان خواف که طی هشت سال یک کیلومتر روکش آسفالت انجام نشده بود امروز ۸۰ کیلومتر روکش آسفالت اجرا شده است.

در این آیین هاشم سیفی نوفرست به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خواف معرفی و از خدمات محمدرضا صفایی در این سمت قدردانی شد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha