سرمربی تیم والیبال پاس گرگان: مصدومیت پاسور اصلی دست ما را خالی کرد + فیلم

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: مصدومیت پاسور اصلی و کاپیتان تیم (سجاد سیفی‌نیا) در ابتدای مسابقه با تیم پیکان تهران، دست ما را خالی کرد.

عیسی سنگدوبینی عصر چهارشنبه پس از پیروزی تیمش در برابر پیکان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حالی که تنها سه امتیاز داشتیم و بازی در ابتدای دست نخست، برابر بود، مصدومیت سیفی‌نیا از ناحیه مچ پا، شوک به تیم وارد کرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه با به‌کارگیری پاسور دوم (فربد حق‌شناس) که برای نخستین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کرد، شرایط ایده‌آل به تیم بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر به‌کارگیری این بازیکن جوان، نگذاشت جای خالی پاسور اصلی احساس شود و سایر بازیکنان روحیه و انگیزه خود را حفظ کردند.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: در مجموع بازی با کیفیتی از ۲ تیم همگان تماشا کردند که در تراز برابر به دست پنجم کشیده شد.

سنگدوبینی افزود: تیم پیکان تهران از تیم‌های پرافتخار والیبال ایران است و کادر فنی باشخصیت و قوی به لحاظ بعد فنی دارد.

وی یادآور شد: در دست پنجم، تلاش کردیم تا خطاهای تیمی را کمتر و با سرویس‌های هدفمند، تاکتیک حمله حریف را خراب کنیم.

وی ضمن قدردانی از همراهی تماشاگران و هواداران از ابتدا تا انتهای این مسابقه، اضافه کرد: این همراهی و حضور هواداران در کنار اجرای تاکتیک در دست پنجم، سبب برتری نهایی تیم ما شد.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت سیفی‌نیا گفت: هنوز پزشک تیم اظهار نظری در خصوص مچ پای این بازیکن نکرده است، اما تلاش داریم تا وی به بازی هفته آینده در برابر گیتی‌پسند اصفهان برسد.

سنگدوبینی در خصوص مسابقه بعدی تیمش، بیان کرد: تلاش داریم تا در آن مسابقه شرایط ایده‌آل‌تری نسبت به سه مسابقه سپری شده داشته باشیم.

تیم والیبال پاس در هفته سوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر مردان، عصر روز چهارشنبه در سالن شهدای مدافع حرم اداره کل راه‌آهن شمال شرق ۲، در گرگان تیم پیکان تهران را با نتیجه سه بر ۲ شکست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha