لیگ برتر والیبال | تیم پاس گرگان ترمز پیکان تهران را کشید + فیلم

گرگان - ایرنا - تیم والیبال پاس گرگان در هفته سوم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، حریف خود تیم پیکان تهران را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی مجموعه راه‌آهن شمال شرق ۲ مستقر در گرگان، برگزار شد، بلند قامتان تیم پاس با نتیجه سه بر ۲ میهمان خود را با شکست بدرقه کردند.

قضاوت این مسابقه را محمد عشق‌دوست و سجاد خان‌بابازاده به عنوان داور اول و دوم با نظارت اصغر حاجی‌کاظمی و حضور مسعود یزدان‌پناه به همراه محمود علی‌نژاد به ترتیب به عنوان ناظران فدراسیون و ویژه برعهده داشتند.

عیسی سنگدوبینی سرمربی تیم پاس گرگان در ابتدای این بازی یاران خود را با ترکیب اولیه هادی شورکابی، امیرحسین صداقت، سلیم چپرلی، متین احمدی و سجاد سیفی‌نیا و شایان شاهسون در کنار حسین حاجی‌کلاته به عنوان لیبرو در مقابل شاگردان پیمان اکبری سزمربی پیکان با ترکیب آغازین مبین نصری، فرشاد اکبری، علیرضا مصلح‌آبادی، امیرحسن فرهادی، علیرضا بهبودی و سعید رنجبر در کنار محمدرضا موذن به عنوان لیبرو قرار داد.

بلندقامتان والیبال پاس در دست اول را با نتیجه ۱۹ به ۲۵ به میهمان خود واگذار کردند.

در این دست سجاد سیفی‌نیا پاسور اول و کاپیتان تیم پاس در حالی تابلو امتیازات سه بر سه را نشان می‌داد، دچار مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.

پس از مصدومیت سیفی‌نیا، سنگدوبینی به ناچار دست به تعویض زد و فربود حق‌شناس جایگزین او شد.

در دست دوم، سنگدوبینی به غیر از تعویض اجباری، دست به یک تغییر زد و محمدکاظم غفاری را جایگزین هادی شورکابی کرد، اما پیمان اکبری تغییری در تیم خود ایجاد نکرد و ترکیب اولیه دست اول را در ابتدای دست دوم به میدان فرستاد.

در این دست، بازیکنان تیم پاس توانستند با یک بازی برتر با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز شوند تا برنده نهایی حداقل در دست چهارم مشخص شود.

دست سوم این مسابقه بدون تغییر در ترکیب شروع کننده ۲ تیم نسبت به دست دوم مانند ۲ دست آغاز شد.

شاگردان سنگدوبینی در حالی که ۲۴ بر ۲۲ عقب بودند، توانستند این دست را با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به سود خود به پایان ببرند.

در دست چهارم که به نوعی برای ۲ تیم سرنوشت‌ساز بود، باز هم بدون تغییر در ترکیب بازیکنان آغازین شروع شد.

شاگردان سنگدوبینی سرمربی پاس تلاش داشتند تا پرافتخارترین تیم تاریخ والیبال ایران خود را دست خالی به خانه بازگردانند، اما از سوی دیگر یاران اکبری نیز در تلاش بودند تا بازی به دست پنجم کشیده شود تا بتوانند، حداقل یک امتیاز در هفته اول در کارنامه خود قرار دهند.

حساسیت این دست بیش از سه دست دیگر شده بود و هر ۲ تیم تلاش وافری را از خود به نمایش گذاشتند، اما در پایان این دست، شاگردان اکبری با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسیدند، تا کار به دست پنجم کشیده شود.

در دست پنجم حساسیت بالاتر رفت تا هر تیم بیشترین امتیاز را در کارنامه خود به ثبت برساند.

سنگدوبینی در این دست یک تغییر (هادی شورکابی جایگزین متین احمدی شد) و اکبری سه تغییر (متین حسینی، علی فقیه‌نژاد و حسن ملاحسنی جایگزین علیرضا بهبودی، امیرحسن فرهادی و فرشاد اکبری) در ترکیب اصلی خود نسبت به دست چهارم ایجاد کردند.

تلاش بازیکنان تیم پاس در این دست همچون دست‌های دوم و سوم به نتیجه نشست و توانستند با حساب ۱۵ بر ۱۱حریف خود را شکست دهند.

تیم پاس که در هفته چهارم این رقابت‌ها روز چهارشنبه هفته آینده میهمان گیتی‌پسند اصفهان خواهد بود، بعد از هفته سوم،‌ ۲ برد و یک باخت در کارنامه دارد.

پیکان تهران که یک برد و ۲ باخت را تاکنون به دست آورده، در هفته چهارم میزبان تیم مس رفسنجان است.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس دیگر نماینده والیبال گلستان‌ در لیگ برتر امروز میزبان‌ همنام خود از ارومیه بود که توانست با نتیجه سه بر یک (۲۵ - ۱۷، ۲۵ - ۲۳، ۱۹ بر ۲۵ و ۲۵ - ۱۷) پیروز شود.

این تیم در هفته چهارم میهمان هورسان چادرملو اردکان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha