سرمربی فولاد خوزستان: مقابل مس با تعصب بازی می‌کنیم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما از یک بازی خیلی خوب مقابل تیم شمس آذر قزوین می‌آییم که متاسفانه این بازی را واگذار کردیم اما مقابل مس رفسنجان با تعصب بازی خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، خوزه ایگناسیو مارتینز شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی مس رفسنجان و فولاد خوزستان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور افزود: نتایج امروز بازی‌های تیم‌های مختلف در لیگ برتر ایران نشان داد که این بازی ها سخت است.

وی در واکنش به موضوع انتقال تعدادی از بازیکنان مس رفسنجان و فولاد خوزستان در این فصل اظهار داشت: این اتفاق در همه لیگ های دنیا می افتد و بازیکنان در باشگاه ها جابه جا می شوند؛ ما سه بازیکن داریم که پیش از این، در تیم مس رفسنجان بازی می کردند و امسال به فولاد اضافه شدند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همچنین بازیکنانی داریم که فولاد بودند و اکنون در مس رفسنجان بازی می کنند، بنابراین فردا بازی خوبی برای این بازیکنان رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: زمانی در اسپانیا سرمربی یک تیم بودم و با حریفانی روبه رو می شدیم که پیش از آن، سرمربی این تیم ها بودم؛ فوتبال به شدت جهانی است و به همین علت است که این اتفاقات در فوتبال می افتد.

فولاد مقابل مس مصدوم و محروم ندارد

مارتینز عنوان کرد: مصدوم و محرومی در بازی فردا مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان نداریم و همه بازیکنان ما آماده هستند که امیدوارم بازی خیلی خوبی انجام دهیم.

وی یادآور شد: تیم فوتبال فولاد خوزستان فصل خوبی را آغاز نکرد و به همین علت تغییراتی در این تیم لحاظ شد و کادر فنی اسپانیایی به این تیم آمدند.

مارتینز افزود: فولاد باشگاه بزرگی است که جام های زیادی را برده و وقتی به چنین باشگاهی ورود می کنید، کار کمی دشوارتر می شود لذا باید به بازیکنان این تیم انگیزه و شور و اشتیاق خوب بازی کردن را بازگردانیم.

وی ابراز داشت: در این مدت بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان و مردم محبت زیادی به من داشتند و در واقع این بازیکنان تلاش زیادی در زمین می کنند که از این موضوع خوشحال هستم.

مارتینز تاکید کرد: همچنین خوشحالم که فردا بانوان در ورزشگاه حضور دارند، در هر حال فوتبال برای تماشاگران است و این موضوع فوتبال را بزرگ و جهانی می‌کند.

به گزارش ایرنا مجتبی سرآسیابی دستیار سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان نیز در غیاب ساکت الهامی، سرمربی این تیم و به نمایندگی از او در نشست خبری پیش از بازی حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تیم های فوتبال مس رفسنجان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵ فردا(جمعه) در هفته نهم لیگ برتر کشور مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha