لیگ دسته یک جوانان/ تیم فوتبال بعثت کرمانشاه از سد آلومینیوم اراک گذشت

کرمانشاه - ایرنا - در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور عصر امروز جمعه تیم فوتبال جوانان بعثت کرمانشاه توانست تیم آلومینیوم اراک را با شکست بدرقه کند.

به گزارش ایرنا در این بازی از هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار شد تیم فوتبال بعثت با تک گل آرمین شفیعی توانست در خانه به یک پیروزی برابر آلومینیوم اراک استان مرکزی دست پیدا کند.

به گفته مسوول کمیته مسابقات فوتبال استان کرمانشاه؛ تیم بعثت کرمانشاه با کسب این پیروزی که نخستین برد تیم محسوب می‌شود و یک مساوی و ۲ باخت قبلی در مجموع چهار امتیاز کسب کرده است و هم اکنون در رده پنجم گروه خود قرار دارد.

سیف اله حقانی با بیان اینکه قضاوت این رقابت ورزشی را عرفان تیموری، صهیب اداک، مهدی مرادی و زانیار معروفی از استان کردستان برعهده داشتند، یادآوری کرد: تیم بعثت کرمانشاه چهارشنبه هفته آینده مهمان شهرداری همدان خواهد بود.

وی گفت: تیم فوتبال جوانان بعثت کرمانشاه در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم های اتحاد قزوین، ملی حفاری ایران، پدیده غرب کرمانشاه، شاهین باغملک، گهر درود، شهرداری همدان، عقاب ژردیسان قم و آلومینیوم اراک همگروه است.

هم اکنون اتحاد قزوین با ۱۰ امتیاز در صدر این گروه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha