تیم بعثت کرمانشاه به صدر جدول صعود کرد

کرمانشاه - ایرنا - تیم بعثت کرمانشاه در ادامه رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب تساوی برابر شهرداری نوشهر به صدر جدول گروه دوم صعود کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، از هفته نهم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم بعثت کرمانشاه در ورزشگاه آزادی این شهر عصر روز گذشته (سه شنبه ۲۱ آذرماه) میزبان تیم شهرداری نوشهر بود که ۲ تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه تساوی یک بر یک رسیدند.

تیم های مدعی گروه در حالی به مصاف هم رفتند که بازیکنان بعثت با بازی هجومی خود خیلی زود و در دقیقه ۲۰ از روی یک ضربه ایستگاهی توسط شاهین شفیعی به گل برتری رسیدند تا نیمه اول دو تیم با همان نتیجه به رختکن بروند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۰ با غفلت مدافعان تیم بعثت از روی ضربه ارسالی تیم شهرداری، بازیکنان این تیم به گل تساوی رسیدند، بعد از گل، حملات همه جانبه تیم بعثت موجب شد در دقیقه ۹۴ بازی پس از نفوذ حامد عسگری و خطای مدافعان نوشهر بر روی وی داور بازی یک پنالتی به‌ نفع بعثتی ها اعلام کند.

سرمربی تیم شهرداری نوشهر با بیرون کشیدن تیمش وقفه ای ۱۰ دقیقه ای در بازی ایجاد کرد که در نهایت پنالتی شاهین شفیعی با بدشانسی به تیرک دروازه خورد و چند حمله دیگر تیم بعثت هم راه به جایی نبرد تا با این تساوی تیم بعثت با یک بازی بیشتر به صدر جدول رده بندی گروه برسد.

هم اینک تیم بعثت کرمانشاه با ۱۷ امتیاز از ۹ بازی صدرنشین است، و تیم های نیکا پارس چالوس با یک بازی کمتر و ۱۷ امتیاز در رده دوم و شهرداری نوشهر نیز با ۱۶ امتیاز در رده سوم جدول گروه دوم این رقابت ها قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha