۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85280093
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امروز خشم ملت‌های اسلامی متوجه قدرت‌های پوشالی است

رشت - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم غاصب و کودکش اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه گفت: امروز خشم ملت های اسلامی، جبهه مقاومت و جوانان و نوجوانان ایران اسلامی متوجه آمریکا و قدرت‌های پوشالی و صهیونیسم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله رسول فلاحتی روز شنبه در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی در پیاده راه فرهنگی رشت با بیان اینکه امروز ملت ایران تا پای جان در کنار مردم فلسطین ایستاده اند؛ با اشاره به حضور پرشور مردم گیلان در راهپیمایی باشکوه روز ۱۳ آبان در هوای بارانی اظهار کرد: امسال قلب‌های مردم اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان ایران و گیلان مالامال از انزجار جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل است زیرا قدرت‌های استکبار جهانی به پرچمداری ایالات متحده امروز با اقدامات وحشیانه مسلمانان را در فلسطین نسل‌کشی می‌کنند و به کودکان و زنان در بیمارستان‌ها و محل‌های امن رحم نمی‌کنند.

وی در ادامه با تشریح جنایات استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب پس از ۷۵ سال ضربه مهلکی به دست توانمند جوانان و نوجوانان فلسطینی خوردند که تا مدت ها در بیهوشی به سر می برند.

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: استکبار جهانی خود را آماده می‌کرد تا با قدرت بزرگی مانند قدرت جمهوری اسلامی مبارزه کند اما در این نبرد نابرابر فهمیدند که در برابر غزه و جوانان غزه مانده اند از اینرو متوجه شده اند که قدرت بزرگی مانند جمهوری اسلامی و مردم ایران در معادلات سیاسی و تحلیل های آنان نمی گنجد.

آیت الله فلاحتی در ادامه سخنانش در راهپیمایی باشکوه روز ملی مباره با استکبار جهانی در رشت، جوانان و نوجوانان ایرانی را نمادی از قدرت در برابر ظلم جهانی دانست و اضافه کرد: جوانان فلسطینی با اقتدا به جوانان و نوجوانان ایرانی، حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه با توجه به اتفاقات اخیر، ملت های دنیا فهمیده اند که جمهوری اسلامی از حقانیت تمام عیار برخوردار است، اضافه کرد: جمهوری اسلامی سالیان سال در دنیا و در مجامع بین المللی اعلام می کرد آمریکا خوی درندگی دارد و اقدامات آنها وحشیانه است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به مسافرت چندین بار این روزهای رجال سیاسی آمریکا به اسرائیل جعلی خطاب به جوانان و نوجوانان شرکت کننده در این راهپیمایی اظهار کرد: این حرکت‌های سیاسی و وحشیانه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به شما یاد می‌دهد که هر چه بیشتر این جنایتکاران را بشناسید.

وی با بیان اینکه امروز دنیا فهمیده که قدرت های ایالات متحده و صهیونیسم جهانی درصدد نابودی مسلمانان هستند، اضافه کرد: دنیای اسلام، جوانان و نوجوانان هر قدر که از تاریخ این قدرت ها می‌گذرد، بیدارتر می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت اظهار کرد: امروز فریاد مرگ بر آمریکا جوانان و نوجوانان در سراسر کشور و استان گیلان برای همیشه در تاریخ ماندگار می‌شود.

مردم همیشه در صحنه گیلان امروز شنبه با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان در هوای بارانی یکصدا فریاد استکبار ستیزی سر دادند؛ راهپیمایی باشکوه و گسترده یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز امروز همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف گیلان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha