۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85294680
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

جهان اسلام باید قدرتمندانه‌تر از هر زمان به حمایت از فلسطین برخیزد

رشت – ایرنا - استاندار گیلان گفت : جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از هر زمانی به حمایت از ملت ستمدیده فلسطین برخیزند و با وحدت و تمسک به مبانی وحدت بخش اسلام گامی برای احیای حقوق اساسی و طبیعی این ملت مظلوم بردارند.

اسدالله عباسی روز شنبه در اجتماع مردم رشت درهمبستگی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از زنان و کودکان بی پناه غزه افزود: ملت ایران اسلامی هماره از جبهه حق دفاع کرده و می کند

وی عنوان کرد: این حضور یکپارچه مردم ایران و نیز ملتهای مسلمان در صحنۀ حمایت از فلسطین موجب خواهد شد تا دست رژیم جعلی صهیونیستی و کشورهای استکباری در این جنایات علیه بشریت رو شود و همگان بدانند که این رژیم سفاک همیشه ظالم و ملت فلسطین مظلوم بوده اند.

وی اظهار کرد: وقتی سازمان های حقوق بشر که بر خلاف ماهیت خود در مقابل این جنایات، تجاوز و نسل کشی اسرائیل به سرکردگی آمریکا در سکوتی مرگبار فرو رفته اند باید ملت های آزاده یکپارچه فریاد شوند آنگونه که امروز مردم ایران اسلامی و گیلان برخاسته اند.

استاندار گیلان تصریح کرد: ملت ما امروزهم بار دیگرهمبستگی خود را با ملت فلسطین و حمایت از حقوق قانونی مردم مظلوم غزه اعلام می کند، انشاالله شاهد پیروزی بر اهل کفر باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha