۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85281387
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: ناامید کردن مردم برخلاف شاخصه‌ های انقلابی گری است

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: مایوس و ناامید کردن مردم برخلاف شاخص های انقلابی گری است و باید از آن دوری جست.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر افزود: پایبندی به مبانی و ارزش‌های انقلاب و رعایت تقوای سیاسی یکی از شاخص‌های انقلابی‌گری است و باید در یک مسیر مستقیم به صورت مستمر حرکت کنیم و دچار انحراف نشویم.

وی با تاکید بر اینکه در مسیر انقلابی‌گری آرمان‌ها و ارزش‌ها مشخص است و در چارچوب ارزش‌ها باید حرکت کنیم، هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها را از دیگر شاخص‌های انقلابی‌گری برشمرد.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه برخی می‌خواهند مرتب در جامعه ناامیدسازی کنند و این خلاف انقلابی‌گری است، بیان کرد: در این مسیر باید همت بلند و صبر داشته باشیم و امیدآفرینی کنیم.

اسماعیلی، پای‌بندی به استقلال کشور همچون استقلال سیاسی فرهنگی و اقتصادی، حساسیت در برابر دشمن و نقشه‌های آنها و تقوای دینی و سیاسی را شاخص‌های دیگر برشمرد و افزود: انقلابی‌گری مراقبت، رعایت تکالیف و انجام وظیفه می‌خواهد.

وی همچنین با اشاره به بیانات رهبری فرزانه انقلاب مبنی بر لزوم وحدت یا خالص‌سازی در جبهه انقلاب، خاطرنشان کرد: رهبری در این باره فرمودند ما مامور به وحدت هستیم، مامور به خالص‌سازی جبهه انقلاب نیستیم و اگر خالص‌سازی وظیفه ما بود، جامعه مدنی حضرت رسول(ص) اولاتر بود.

فرماندار ملایر: ناامید کردن مردم برخلاف شاخصه‌ های انقلابی گری است

معاون استاندار همدان با تاکید بر اینکه با رفاقت، مهربانی، صبر، تحمل و خودسازی باید کنار هم باشیم و جامعه را بسازیم، ادامه داد: باید حول محورهای امام راحل و رهبری، انقلاب و ارزش‌ها، قانون اساسی و آرمان‌های شهدا وحدت داشته باشیم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه هیچ سنگری برای دفاع از اسلام و انقلاب جز سنگر ولایت، حوزه‌های علمیه، مساجد، سپاه و بسیج نداریم، گفت: برای وحدت و پاسداشت سرمایه و ارزش‌ها، باید دل بسوزانیم.

وی، میعادگاه‌های نماز جمعه را بالاترین سنگر و قرارگاه‌های فرهنگی دانست و اظهار داشت: امام جمعه ملایر به عنوان محور وحدت در این شهرستان، نگاه وحدت‌آفرین به مسایل دارد و انسجام‌بخشی و توان وی در ورود به مسائل، قابل تقدیر و نقطه قوت است.

فرماندار ویژه ملایر همچنین زحمات سه ساله حجت الاسلام نجفی در حوزه‌های مختلف فرهنگی را قابل تقدیر خواند و بیان کرد: حجت الاسلام رستمی مدیر جدید این اداره از خانواده تبلیغات اسلامی و حوزه و فردی پرتوان و باانگیزه است و امیدواریم فصل جدیدی در حوزه تبلیغات اسلامی باز شود.

فرماندار ملایر: ناامید کردن مردم برخلاف شاخصه‌ های انقلابی گری است

در قبال وظایف محوله، مسئولیت داریم

امام جمعه ملایر نیز ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام نجفی، اظهار داشت: انسانی که برای خدا کار کند به جز خدا، از هیچ احدی انتظاری ندارد.

حجت الاسلام "محمدعلی ارزنده" با تاکید بر اینکه انسان باید در انجام امورات خود اول خودش را محاسبه و سنجش کند، گفت: انسانی که برای خدا کار کند، بی‌شک پروردگار نیز از او رضایت دارد.

وی تاکید کرد: ما در قبال وظیفه‌ای که به ما محول شده، مسئولیت داریم و باید در قبال آن انجام وظیفه کنیم.

حجت الاسلام ارزنده مدیر جدید اداره تبلیغات اسلامی ملایر را فردی ارزشی، انقلابی و جهادی دانست و افزود: مسئولان این شهرستان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با مدیر جدید تبلیغات اسلامی ملایر همراهی و همکاری داشته باشند.

جهاد تبیین، وظیفه اصلی حوزه تبلیغ

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان نیز گفت: امروز نقش روحانیت و حوزه تبلیغ این است که انگاره‌های دشمن را که بسیاری از مواقع متدینین را هم به سمت این جریان باطل می‌برد، با جهاد تبیین روشن کنند.

حجت‌الاسلام "مهدی ارتقایی" با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با روحانیون و حوزه تبلیغ، اظهار داشت: طبق فرموده رهبری، تبلیغ در کنار آموزش و پژوهش باید در رأس امور حوزه‌های علمیه باشد و هر کاری در حوزه‌های علمیه انجام می‌شود، باید برای تبلیغ و ترویج دین باشد.

فرماندار ملایر: ناامید کردن مردم برخلاف شاخصه‌ های انقلابی گری است

وی، رسالت مجموعه‌ها و نهادهای تبلیغی و سازمان تبلیغات که وظیفه اصلی آن نشر خوبی‌ها و تبلیغ دین است را برجسته و جدی دانست و ادامه داد: در حال حاضر شبکه‌های متعدی در حوزه‌های شبه مذهب، شبه عرفان و شبه اسلام در ایران فعال است و باطل کننده سحر همه این شبهات روایت اسلام ناب است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: طبق نظر سنجی‌ها و آمایش‌های صورت گرفته ۷۲ درصد از مردم در جریان پیاده‌روی اربعین ابراز عشق و علاقه داشتند و ۸۶ درصد مردم نیز در آئین‌های سوگواری محرم حضور فیزیکی داشتند.

حجت الاسلام ارتقایی گفت: این آمایش‌ها نشان از آن دارد که جامعه و مردم دین‌مداری داریم و با وجود همه تبلیغات سوء دشمن که حتی بسیاری از ما را دچار محاسبات اشتباهی می‌کنند، نقش حوزه‌ها بسیار دقیق، حساس و سنگین است.

حجت الاسلام ارتقایی با تاکید بر اینکه در این اتفاقات اخیر غزه اکثر قریب به اتفاق مردم کشور رژیم صهیونیستی را دشمن خود می‌دانند، افزود: در این آمایش‌هایی صورت گرفته دست کم ۲۵ درصد مردم کشور ما گره ذهنی جدی نسبت به محور مقاومت دارند.

وی با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب نیز باز کردن گره‌های ذهنی مردم است، بیان کرد: عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی ۲ خصیصه بزرگ ملت ایران است و دشمن می‌خواهد از این طریق سوء استفاده کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان همکاری خوب تبلیغات اسلامی استان و این شهرستان و همکاری مسئولان را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد: این مسیر رو به رشد همچنان در حوزه تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر ادامه داشته باشد.

وی ارتباط وسیع با تشکل‌های میانی و دینی، فعال کردن ظرفیت‌های قرآنی شهرستان ملایر، ارتباط مستمر و هدفمند با ادارات در حوزه‌های فرهنگی و شبکه‌سازی و تقسیم کار در شهرستان‌ها و تشکیل شبکه فرهنگی ادارات را از برجستگی‌های ویژه حجت الاسلام نجفی در ملایر برشمرد و گفت: این روند باید ادامه پیدا کند.

به گزارش ایرنا؛ در این آئین از زحمات و تلاش‌های سه ساله حجت الاسلام "روح‌الله نجفی" تقدیر و حجت الاسلام "روح‌الله رستمی" به عنوان مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha