توقیف پاترول در چغازردی میناب؛ عینک‌های آفتابی قاچاق کشف شد
عکس تزیینی است

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک دستگاه خودرو پاترول قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در ایست بازرسی چغازردی میناب شناسایی و توقیف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید چغارزردی شهرستان میناب روز گذشته هنگام کنترل مسیر میناب - بندرعباس به یک دستگاه خودرو پاترول مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی و استعلام صورت گرفته متوجه شدند پلاک‌های نصب شده بر روی این خودرو متعلق به خودرو دیگر است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان اقتصادی ارزش این خودرو ۲۵ میلیارد ریال است، اضافه کرد: یک متهم در این زمینه دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کشف عینک‌های آفتابی میلیاردی قاچاق در بستک

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین از کشف پنج‌هزار و ۵۶۰ عدد عینک آفتابی قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال از یک دستگاه خودرو در شهرستان بستک خبر داد.

سردار جاویدان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بستک در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، حین گشت زنی و کنترل محور مواصلاتی «دهنگ به چاه بنارد تنگ بستک» به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس با افزایش سرعت و حرکات نمایشی اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز، در یک عملیات ضربتی خودرو متوقف و ضمن دستگیری قاچاقچی در بازرسی از خودرو پنج‌هزار و ۵۶۰ عدد عینک ِآفتابی خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: ارزش این محموله بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۴ میلیارد ریال است که با توجه به دستگیری راننده تلاش ماموران برای دستگیری عاملان دیگر قاچاق این محموله ادامه دارد.

کشف ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در یکی از مناطق روستایی بندرعباس

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: چندین محل دپوی (انباشت) سوخت قاچاق و یک‌دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق با همکاری یگان امداد و پاسگاه انتظامی خونسرخ شناسایی و توقیف شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: در این رابطه تعداد ۱۰۰ عدد بشکه‌های فلزی و پلاستیکی حمل گازوئیل جمع‌آوری و ۴۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد،‌ همچنین در این راستا پنج نفر از عاملان قاچاق سوخت دستگیر شدند.

سردار جاویدان ابراز کرد: ارزش مالی سوخت‌های قاچاق کشف شده ۱۵ میلیارد ریال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha