خواجه‌حسنی: روش جدید لیگ تکواندو کمکی برای تیم ملی خواهد بود؛ تیم جوانی داریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم تکواندو مس کرمان، گفت: روش جدید برگزاری لیگ برتر تکواندو، کمکی برای تیم ملی خواهد بود تا به اهدافش در عرصه‌های بین‌المللی دست یابد.

سلمان خواجه‌حسنی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص شرایط فصل جدید لیگ برتر تکواندو که با شیوه گرندپری برگزار می‌شود، اظهار داشت: این یک اقدام جدید است که حُسن و معایب خودش را دارد، اما معتقدم این شکل از برگزاری خیلی به تیم ملی کمک خواهد کرد.

وی افزود: در واقع همه مسئولان فدراسیون و باشگاه‌ها، سرمایه‌گذاری و تلاش می‌کنند تا در نهایت تیم ملی به موفقیت برسد و در رویدادهای بین‌المللی به نتایج دلخواه دست یابد.

سرمربی مس کرمان در خصوص شرایط تیمش در فصل جدید لیگ برتر تکواندو، بیان کرد: با توجه به تغییر چند مدیرعامل باشگاه، مشکلات مالی برای ما ایجاد و بودجه تیم تکواندو مس کرمان تقریبا نصف شد.

خواجه‌حسنی: روش جدید لیگ تکواندو کمکی برای تیم ملی خواهد بود؛ تیم جوانی داریم

خواجه‌حسنی ادامه داد: هرچند مدیرعامل جدید خیلی به ما کمک کرد اما نتوانستیم به دلیل کمبود بودجه، بازیکنان مورد نظرمان را جذب کرده یا آنهایی که بودند را حفظ کنیم. با این حال تیم یکدست و جوانی داریم که امیدوارم بتوانیم خودمان را در جمع چهار تیم اول نگه داشته تا در سال‌های آینده، شرایط را تغییر بدهیم.

وی در خصوص داوری‌های هفته نخست لیگ برتر تکواندو مردان، اظهار کرد: به غیر از یکی - دو مورد که از نظر ما اشکال داشت، داوری‌ها خوب بود اما نمی‌توان آن را بدون نقص دانست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha