ظرفیت های ارزشمندی برای برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در اصفهان وجود دارد 

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان با بیان اینکه اردو های راهیان پیشرفت دستاوردهای کشور در حوزه های مختلف را به جامعه معرفی می کند گفت: ظرفیت های خوبی برای برگزاری اردو های راهیان پیشرفت در این استان وجود دارد.

به گزارش ایرنا، سیدرضا مرتضوی، شامگاه یکشنبه در نشست "شورای آموزش و پرورش استان" در اداره کل آموزش و پرورش اظهار داشت: ظرفیت های خوبی در بخش های بهداشت و درمان، صنعت، کشاورزی و دانشگاه ها در استان اصفهان وجود دارد که در سالهای گذشته در زمینه معرفی این دستاوردهای ارزشمند کوتاهی شده است.

وی ادامه داد: برخی نوجوانان و جوانان آشنایی چندانی با دستاوردها و پیشرفت های کشور ندارند.
استاندار اصفهان افزود: اردوهای راهیان پیشرفت ارتباط موثری با مولفه‌های هویت بخش برای جوانان و نوجوانان کشور ایجاد می کند.
وی خاطرنشان کرد: واحدهای کشاورزی بسیاری در غرب استان اصفهان وجود دارد که از نظر تکنولوژی های پیشرفته در کشور بی نظیر هستند و اقدامات ارزشمندی در راستای امنیت غذایی در این واحدها انجام شده است.
مرتضوی گفت: باید کمیته ای برای برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در استان اصفهان تشکیل شود و همه ابعاد قابل ارائه در این حوزه روی میز این اردوها قرار داده شود.

اردوهای راهیان پیشرفت با هدف آشنایی نسل جدید و نوجوان با دستاوردهای علمی نظام و انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود و مهندسان و مدیران صنایع، کارخانجات پالایشگاه‌ها، کارخانه‌ها و سایر مراکز علمی و تحقیقاتی در داخل کشور دستاوردهای علمی ایران را روایت خواهند کرد.

جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش استان اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش و فرماندهی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (ع) و سایر اعضا برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha