جست‌وجو برای یافتن یک مفقودیِ سیل میامی ادامه دارد

سمنان- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: جست‌وجوها برای یافتن خانم ۴۰ ساله، اهل کالپوش شهرستان میامی و مفقودشده در سیلاب بامداد هفدهم آبان در شرق استان ادامه دارد.

کمال طاهریان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهروند در شرایطی که در خانه خود حضور داشت، سیلاب دیوار خانه را تخریب کرد و سیل وی را با خود برد و تا این لحظه این خانم مفقود است.

وی ادامه داد: علت تخریب خانه به دلیل سیلاب توسط کارشناسان اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان در دست بررسی است.

طاهریان تصریح کرد: از ساعت یک بامداد روز هفدهم آبان ۱۴۰۲ با گزارش مفقودی خانم ۴۰ ساله بر اثر سیلاب، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان خود را به صحنه رساند و مدیریت بحران را در محل به صورت حضوری برعهده گرفت و دستورات لازم برای هر یک از ادارات مرتبط صادر شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان بیان کرد: تیم‌های تخصصی هلال احمر و افراد محلی در جست و جوی خانم مفقودشده در سیل کالپوش میامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پی وقوع سیل در بخش کالپوش در شهرستان میامی از شامگاه شانزدهم آبان ۱۴۰۲، نشست مدیریت بحران به ریاست سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در ساعت نزدیک به ۲ بامداددیروز در بخشداری کالپوش برگزار شد. در این نشست فرماندار میامی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر ، فرماندهان نظامی و انتظامی به همراه مسوولان شهرستان میامی حضور داشتند.‌

هواشناسی استان سمنان اعلام کرد که ۱۱۸ و ۶ دهم میلی متر بارندگی در شهر رضوان از توابع شهرستان میامی استان سمنان ثبت شد که این میزان بارندگی در ۱۵ سال گذشته رکورد شکسته است.

آبگرفتگی ۱۸۰ خانه روستایی و ۱۵۰ کیلومتر راه، اختلال در رفت و آمد، از بین رفتن دام و مزرعه‌های کشاورزی، خسارت به زیرساخت‌های شهری، آسیب به تیرهای برق، اختلال در تامین آب آشامیدنی و مفقودشدن خانم ۴۰ ساله، از جمله خسارت سیل در ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان میامی در شرق استان سمنان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha