۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۴
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85568926
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی بزرگداشت آزادگان سرافراز در شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ،دوچرخه سواری و اسکیت بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز کشورمان و یادبود شهدای مدافع حرم در شهرستان ملارد برگزار شد.

به گزارش ایرنا،همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ،دوچرخه سواری و اسکیت بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز کشورمان با هدف ارتقا نشاط اجتماعی و خانواده سالم ،صبح امروز از میدان سپاه تا بوستان ورزش مارلیک شهرستان ملارد برگزار شد.

بیست و ششمین روز از مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است. روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ جمهوری اسلامی ایران با سربلندی توانست رزمندگانی را که مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور دفاع کرده بودند و در دست دشمن اسیر شده بودند، به وطن بازگرداند.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: در این همایش که با همکاری شهرداری ملارد ، هیات های دوچرخه سواری و اسکیت و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بمناسبت گرامیداشت شهدای مدافع حرم به ویژه شهید میلاد بیدی و همچنین سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان برگزار شد، شاهد استقبال و حضور گرم خانواده ها بهمراه اجرای نمایش توسط گروههای ورزشی دوچرخه سوار و اسکیت سوار بودیم.

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی بزرگداشت آزادگان سرافراز در شهرستان ملارد

نصرت اله اسلامی افزود : درصدد هستیم درکنار حمایت و توجه به ورزشکاران و باشگاه داران شهرستان ،در حوزه ورزش همگانی و برنامه های مفرح ورزشی نیز با همکاری سایر نهادهای مرتبط ،برنامه این چنینی را برای خانواده ها در مناسبت های مختلف در نقاط مختلف شهری و روستایی برگزار کنیم .

در پایان این همایش، به قید قرعه تعدادی جوایز ازقبیل دوچرخه ، اقلام ورزشی و لوازم خانگی به شرکت کنندگان اهدا گردید .

در روز ۲۶ مرداد، میهن اسلامی شاهد حضور اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی بودند. اینان سینه هایی فراخ تر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند. آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسانیات رهایی یافته بودند. آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.

آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند، چرا که پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha