حوادث جاده‌ای در شرق استان سمنان ۱۶ مصدوم و ۲ فوتی داشت

شاهرود - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: سه مورد واژگونی و ۲ تصادف جاده‌ای خودروها طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای شرق استان سمنان ۱۶ مصدوم و ۲ فوتی داشت.

زهره صالح نساج روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واژگونی خودروی سواری ال ۹۰ در ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه امروز در پنج کیلومتری محور میامی به سبزوار ۶ مصدوم برجای گذاشت. مصدومان این حادثه توسط آمبولانس‌های اورژانس و هلال احمر میاندشت به بیمارستان امام حسین‌(ع) شاهرود انتقال یافتند.

وی به تصادف سواری پژو ۲۰۶ با پیکان وانت در ساعت ۱۲ و ۳۶ دقیقه امروز در ۱۵ کیلومتری محور میامی به شاهرود اشاره کرد و گفت: پنج مصدوم این حادثه ترافیکی با آمبولانس‌های اورژانس و هلال احمر میامی به بیمارستان شاهرود انتقال داده شدند.

واژگونی خودروی سواری ۲ فوتی و ۲ مصدوم داشت

صالح نساج با بیان اینکه واژگونی سواری جک در ساعت ۱۱ و نیم در ۳۰ کیلومتری جاده میامی به شاهرود ۲ مصدوم و ۲ فوتی داشت، اظهار کرد: ۲ مصدوم این حادثه با آمبولانس‌های پایگاه فراش آباد به بیمارستان انتقال یافتند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: در این حادثه خانم ۵۶ ساله و آقای ۶۷ ساله بر اثر شدت جراحات در صحنه حادثه جان باختند.

وی از واژگونی سواری پراید در فاصله سه کیلومتری پلیس راه میامی به شاهرود خبر داد، گفت: این واژگونی در ساعت ۹ صبح امروز اتفاق افتاد که بر اثر آن ۲ نفر مصدوم شدند. پایگاه اورژانس فراش آباد مصدومان حادثه را به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال دادند.

صالح نساج با بیان اینکه تصادف کامیون با موتورسیکلت در ساعت ۱۷ روز گذشته یک مصدوم داشت، ابراز کرد: با حضور به موقع و انجام اقدام‌های نخستین پزشکی کارشناسان اورژانس فراش آباد، موتورسوار نجات یافت.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

براساس آمار، سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر اصلی محور تهران- مشهد و برعکس از استان سمنان تردد می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha