۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85290999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۳ هکتار از زمین‌های ملی دماوند امسال رفع تصرف شد

دماوند - ایرنا - رئیس راه و شهرسازی شهرستان دماوند با اشاره به تاکید استاندار تهران و مسئولان شهرستان بر مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، اعلام کرد: ۶۳ هکتار از زمین‌های ملی دماوند از ابتدای سال جاری تاکنون با حکم قضایی یا به صورت فوری رفع تصرف شده‌است.

به گزارش ایرنا، احمد همتی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران از بازدیدهای میدانی و تشکیل جلسه در معاونت عمرانی استانداری تهران با حضور مسئولان نهادها و دستگاه‌های عضو ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان دماوند خبر داد و افزود: پس از بازدیدهای میدانی توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و رئیس بازرسی استان به همراه مسئولان تیمی از مدیران شهر دماوند از فرماندار و شهرداران در جلسه مشترک با معاون عمرانی استانداری حاضر شده و نسبت به بررسی موارد ساخت و سازهای غیرمجاز همفکری کرده و تصمیماتی در این راستا اتخاذ شد.

وی خاطرنشان کرد: حجم ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان دماوند زیاد است به گونه ای که برای مقابله با زیاده خواهی متخلفان در ساخت و سازهای غیرمجاز نیاز به اجماع و همیاری تمام شهرداران است.

همتی افزود: صیانت از زمین های حریم شهر یکی از وظایف مهم مدیران شهری است و حریم شهرها میراث آیندگان است که همه باید در حفظ آن کوشا باشند.

این مسئول یادآور شد: ساخت و سازهای بی رویه توازن شهر و حاشیه را بر هم می‌زند و در این زمینه با افراد سودجو مقابله خواهیم کرد.

شهرستان دماوند از ۲ بخش مرکزی و رودهن تشکیل شده و در ۴۵ کیلومتری شرق پایتخت قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha