ارائه دستاوردهای فناورانه ۶ شرکت پارک فناوری پردیس در نمایشگاه صنعت برق

تهران- ایرنا- ۹ شرکت عضو پارک فناوری پردیس با حضور در پاویون پارک در نمایشگاه بین المللی صنعت برق، به ارائه دستاورهای فناورانه خود پرداخته اند. تولید استابلایزر و Ups در توان های مختلف، ارائه بستر نیروگاه های کوچک خورشیدی و وبگاهی برای مشاوره و فروش تجهیزات برق صنعتی از جمله محصولات ارائه شده در این نمایشگاه است.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از پارک فناوری پردیس، همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت برق، ۹ شرکت عضو پارک فناوری پردیس با حضور در پاویون این پارک در نمایشگاه به معرفی و ارائه دستاوردهای خود در صنعت برق پرداختند.

مدیران و کارشناسان چند شرکت از مجموعه های فناور شرکت کننده در پاویون پارک در گفتگوهایی، ضمن معرفی محصولات خود، مزایای حضور در این نمایشگاه و حمایت های پارک فناوری پردیس را برای حضور موثر در نمایشگاه های تخصصی بیان کردند.

تولید استابلایزر و Ups در توان های مختلف

شرکت صنایع الکترونیک فاران از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس، تولید کننده انواع Ups، باتری و استابلایزر در توان های مختلف است.

محمد حسین میری کارشناس فروش این شرکت حضور در نمایشگاه های تخصصی را فرصتی برای معرفی محصولات مختلف و آشنایی مخاطبان با محصولات این شرکت بیان کرد و افزود: پارک فناوری پردیس به عنوان نماد دانش بنیانی در کشور شناخته می شود و حضور در پاویون پارک در کنار تسهیلات در نظر گرفته شده، موجب افزایش اعتبار شرکت می شود.

ارائه دستاوردهای فناورانه ۶ شرکت پارک فناوری پردیس در نمایشگاه صنعت برق

وبگاهی برای مشاوره و فروش تجهیزات برق صنعتی

بادفر از مجموعه تسلاکالا نیز با اشاره به ارائه وبگاه فروش تجهیزات برق صنعتی توسط این مجموعه گفت: وبگاه تسلاکالا به عنوان یکی از مراجع فروش تجهیزات برق صنعتی، خدمات مشاوره، فروش و پس از فروش تجهیزات برق صنعتی را انجام می دهد.

وی افزود: تمام برنامه نویسی و کدنویسی این وبگاه توسط تیم فنی شرکت انجام شده و در حال حاضر بیش از ۶ هزار محصول در حوزه تجهیزات برق صنعتی در این وبگاه قابل مشاهده است. همچنین مشخصات فنی این محصولات و قیمت روز آنها نیز در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

بادفر گفت: در کنار ارائه مشخصات محصولات و فروش آنها، مجله تخصصی آموزش جامع در زمینه تجهیزات برق صنعتی نیز در وبگاه تسلاکالا تدارک دیده شده است تا علاوه بر فروش محصول، بحث آموزش نیز در این بستر انجام شود.

وی حضور در پاوریون پارک فناوری پردیس در نمایشگاه بین المللی صنعت برق را فرصتی مناسب برای معرفی مجموعه تسلاکالا و وبگاه آن دانست و گفت: بازخوانی و تقویت ارتباطات چندجانبه از مزایای حضور در نمایشگاه صنعت برق است.

ارائه بستر نیروگاه های کوچک خورشیدی در پاویون پارک فناوری پردیس

شرکت توان پژوهان فناور پاسارگاد نیز با طراحی و تولید تجهیزات الکترونیک قدرت پیشرفته در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است. منابع تغدیه صنعتی(Power Supply) با قابلیت برنامه ریزی ولتاژهای مختلف و بستر نیروگاه های کوچک خورشیدی(On-Grid Solar Inverter) از جمله محصولات ارائه شده این شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت برق است.

ارائه دستاوردهای فناورانه ۶ شرکت پارک فناوری پردیس در نمایشگاه صنعت برق

ارائه منابع تغذیه سوئیچینگ کم ظرفیت و پرظرفیت به مخاطبان

محمد خلیلی مدیرعامل شرکت الکترونیک سپید افرا نیز با اشاره به طراحی، ساخت و تولید منابع تغذیه سوئیچینگ در این شرکت گفت: در نمایشگاه صنعت برق علاوه بر منابع تغذیه سوئیچینگ کم ظرفیت و پرظرفیت، دستگاه های کنترل یونیت محفظه و مبدل های AC به DC نیز ارائه شده است.

وی حضور در نمایشگاه را فرصتی برای معرفی محصولات این شرکت به مجموعه های دولتی و خصوصی عنوان کرد و افزود: بنگاه های اقتصادی کوچک بازار کوچکی دارند و حمایت های پارک فناوری پردیس برای حضور در نمایشگاه ها، بازارهای جدید و متنوعی را برای این مجموعه ها ایجاد می کند.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با حضور ۹ شرکت عضو پارک فناوری پردیس تا جمعه ۲۶ آبان ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان فعالان این صنعت است. پاویون پارک فناوری پردیس نیز در سالن ۴۰ نمایشگاه برپا شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha