۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85293854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجید قناد: تلویزیون با هنرمندان قهر کرده است

۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبر: 85293854
مجید قناد: تلویزیون با هنرمندان قهر کرده است

دزفول-ایرنا- قناد هنرمند برجسته کودک و نوجوان و یکی از داوران پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول گفت: تلویزیون آنطور که باید در کنار هنرمندان و کودکان نیست و در واقع با هنرمندان قهر کرده است.

به گزارش ایرنا، مجید قناد روز جمعه در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول در سالن آیت الله قاضی دانشگاه جندی شاپور دزفول افزود: متاسفانه تلویزیون با هنرمندان قهر و آنها را از خود دور کرده است.

وی ادامه داد: کار هنرمندان در شرایطی که کودک خردسال دارای جسمی کودک و ذهنی نوجوان است، بسیار دشوار است.
داور جشنواره ملی کودک و نوجوان دزفول بیان کرد: جشنواره ملی کودک و نوجوان دزفول تاکنون به قوت خود پیش رفته و امیدواریم از این به بعد نیز بین المللی شود.
وی ادامه داد: انتخاب برترین آثار جشنواره بسیار دشوار بود چرا که نقطه قوت این جشنواره بسیار زیاد بود.
امیر مشهدی عباس یکی دیگر از داوران این جشنواره نیز گفت: آثار براساس رقابت آثار موجود در جشنواره بررسی و قضاوت شدند ضمن اینکه تلاش شد زحمت هنرمندان دیده شود که امیدواریم آرای هیات داوران موجب رضایت باشد.

اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان که روز جمعه با اجرای سرود ایستاده تا ظهور برگزار شد با حضور معاون استاندار خوزستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان، مسوولان محلی و هنرمندان همراه بود.

۱۳۱ اثر به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دزفول ارسال شده است.

هشت اثر هنرمندان استان‌های همدان، اصفهان، خراسان رضوی، بوشهر، فارس، آذربایجان شرقی و خوزستان برتر شدند که ۲ اثر از این تعداد مربوط به هنرمندان دزفول است.
افتتاحیه این جشنواره ۲۲ آبانماه در بوستان دولت دزفول برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha