مردم در انتخابات مجلس به نامزدی رای دهند که معیارش کسب رضایت خدا باشد

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: مردم باید دقت کنند به فردی رای دهند که ملاک و معیار کار وی، کسب رضایت خداوند باشد زیرا چنین نماینده‌ای وقتی بر صندلی سبز مجلس تکیه بزند هنگام وضع قوانین رضایت خالق را مد نظر قرار می‌دهد و به هیچ وجه از سرزنش کسی نمی‌ترسد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته تربت‌حیدریه افزود: کسی که خداوند را ناظر بر اعمال و رفتار خود بداند به طور قطع مردم نیز از وی حمایت خواهند کرد.

وی در ادامه پیشاپیش ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به موضوع امدادرسانی و مداوای مردم زخمی فلسطین اشاره و اظهار کرد: امروز در غزه صحنه‌های زیبایی از صبر و مقاومت می‌بینم که حتی با وجود آن که امکانات درمان وجود ندارد، با وجود تحمل درد، اما به هیچ وجه اظهار عجز نمی‌کنند.

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: بزرگترین نتیجه عملیات "طوفان‌الاقصی" شکستن هیمنه و عظمت پوشالی اسراییل غاصب بود که توسط حماس در هم شکسته شد.

معلمی با بیان این که نتیجه مهم این خیزش بزرگ مردم فلسطین، قرار گرفتن رژیم صهیونیستی در انزوای سیاسی است افزود: فردا نیز مردم شهیدپرور تربت‌حیدریه در حمایت از مردم فلسطین همدوش مردم سراسر کشور، ساعت ۹ صبح مسیر میدان مسجد جامع به سمت چهارراه شورا را راهپیمایی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha