۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85294515
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم سنندج جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند+فیلم

سنندج- ایرنا- سنندجی‌ها در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم غزه، روز شنبه راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایان با "شعارهای مرگ بر آمریکا، مرک بر اسراییل، هم غزه هم لبنان، جانم فدای قرآن، هیهات من الذله" از میدان آزادی سنندج تا میدان انقلاب این شهر راهپیمایی و جنایات رژیم صهونیستی و قتل عام مردم مظلوم غزه را محکوم و بر حمایت از فلسطینی‌ها تاکید کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در جمع راهپیمایان اظهار کرد: امروز مردم استان کردستان همچون سایر مردم ایران، در دفاع از مردم مظلوم غزه حماسه آفریدند و سنگ تمام گذاشتند.



سردار امان‌الله گشتاسبی با بیان اینکه ملت عزیز ما در همه صحنه‌ها برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حاضر هستند، افزود: ۴۵ سال قبل مردم ما انقلابی را آغاز کردند اما آمریکا و حامیانش، علیه این انقلاب تلاش کردند که البته موفق نشدند.

وی ادامه داد: در جهان اسلام هر حرکت و جریانی علیه منافع امریکا تلاش کند، ان را ناشی از انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار ایران می دانند که بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: امروز ملت فلسطین با تاسی از انقلاب اسلامی و ملت ایران، در سایه وحدت و توکل بر خدا، تلاش می کند به دنبال احیای حقوق خود باشد و استقلال و آزادی را بدست آورد.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه ملت فلسطین در ۷۰ سال گذشته ۱۳۰ هزار شهید و جانباز تقدیم نهضت خود کرده‌اند، اضافه کرد: رمز موفقیت جهان اسلام، اتحاد، انسجام و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه همه کسانی که آمریکا و اسراییل را زمانی تطهیر می‌کردند، اکنون می دانند که آنان جنایتکارترین دولتمردان در جهان هستند، افزود: جرم مردم فلسطین چیست؛ آیا غیر از این است که از خاک و وطن خود دفاع می کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: به آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام می کنیم هر جا ردپایی از آنان ببینیم، پای آنان را قطع خواهیم کرد.

در پایان این راهپیمایی، قطعنامه ضداسراییلی قرائت و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل راهپیمایان مواجه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha