۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85294999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشنامه برتر خلخال به جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه یافت

اردبیل - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال از راهیابی جشنواره خیابانی ترسه یول (راه کج) این شهرستان به جشنواره تئاتر منطقه‌ای خبر داد.

رویا کاظمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان اردبیل که در سالن فدک شهر اردبیل برگزار شد، نمایش خیابانی "ترسه یول" با کسب جوایز در بخش‌های نویسندگی و کارگردانی شیرزاد عسگری از هنرمندان هنر نمایش و تئاتر خلخال به جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال اضافه کرد: همچنین هیات داوران نمایش "دنیای راستگی" با نویسندگی و کارگردانی علی عیسی‌پور از شهرستان خلخال را حائز تقدیر ویژه دانسته و با هدای لوح سپاس از بازیگران نوجوان آن تقدیر کرد.

کاظمی یادآورشد: در جشنواره تئاتر استان اردبیل که به مدت چهار روز در مرکز استان اردبیل برگزار شد،در مجموع هفت اثر شامل ۲ اثر و نمایش صحنه‌ای ، یک نمایش خیابانی و سه متن نویسندگی از هنرمندان هنر نمایش و تئاتر خلخال شرکت داشتند.

وی گفت: در سال‌های اخیر هنر نمایش و تئاتر در خلخال از روند قابل قبولی برخوردار بوده و بر اساس قول‌های داده شده از سوی مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل این شهرستان در آینده نزدیک میزبان جشنواره منطقه‌ای شمال غرب کشور خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha