۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۴۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85295227
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

تداوم ساخت مسکن برای محرومان تا پایان محرومیت‌زدایی

رشت - ایرنا - رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ساخت مسکن برای محرومان تا پایان محرومیت‌زدایی ادامه می‌یابد تا همه محرومان بدون مسکن خانه‌دار شوند.

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی شنبه شب در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی گیلان در رشت اظهار کرد: این رزمایش طرح بسیار خوبی است و پیام آن این است که محرومان فاقد مسکن خانه‌دار می‌شوند و همه روستاهایی که تنش آبی دارند نیز، از آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.

وی افزود: همچنین یکی از دیگر از اقدمات بسیج مستضعفین، احداث جاده‌های روستایی است تا محرومیت‌های زیرساختی جاده‌ای در روستاها و همچنین جاده‌های بین مزارع نیز رفع شود.

سلیمانی ادامه داد: همچنین به زوج های جوانی که در تامین جهیزیه مشکل دارند نیز جهیزیه اهدا می شود که در رزمایش جهادگران فاطمی گیلان نیز شاهد اعطای ۸۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران افزود: در بسیج و سپاه، خادمان مردم هستیم و در تحقق آرمانهای امام(ره) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، جهاد را ادامه می دهیم.

سلیمانی بیان کرد: خوشبختانه امروز شاهد تفکر بسیحی در اقصی نقاط کشور هستیم و این تفکر نیز در عالم همه‌گیر شده و شاهدیم که واجدان‌های بیدار جهان ندای آزادی خواهی و پشتیبانی از مظلومیت مردم غزه را سر می دهند.

وی گفت: مردم مظلوم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی یک پیروزی بزرگ را رقم زد و شکست سنگینی را به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد کرد که این پیروزی، انتشار گفتمان مقاومت بین مسلمانها است.

سلیمانی ادامه داد: اینک شاهدیم که میزان مراجعه مردم نقاط مختلف جهان در کشورهای غیرمسلمان به قران شدت گرفته و آنان در تدارک تهیه قرآن هستند که این یک پیروزی بزرگ برای ملت فلسطین است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران اظهار کرد: پیروزی رسانه‌ای دیگر دستاورد بزرگ عملیات حماس بشمار می‌رود زیرا غولهای رسانه‌ای جهان که میلیاردها دلار هزینه کردند تا حقایق را پنهان سازند، اما در مقابل غزه شکست خوردند و وجدان‌های بیدار، رسانه مردم غزه شدند و افکار عمومی نیز لبریز از حمایت مردم فلسطین هستند.

در رزمایش جهادگران فاطمی گیلان که عصر شنبه آغاز شد، ۸۰۰ سری جهیزیه که هر سری به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کالای ایرانی به نوعروسان اهدا و همچنین چند پروژه آبرسانی به روستاها به طول ۷۰۰ کیلومتر کانال آبی با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال، ۲۵ کیلومتر آسفالت جاده های روستایی با اعتباری بالغ بر ۶۲۵ میلیارد ریال بهره برداری شد و اعطای ۲۸ مسکن به مددجویان با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در قالب این طرح اجرا می‌شود.

در این رزمایش که در لشگر ۱۶ قدس گیلان در شت برگزار شد، سردار ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران، اسدالله عباسی استاندار گیلان و مسئولان سپاه قدس گیلان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha