آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب گیلان در قالب رزمایش فاطمی انجام می‌شود

رشت - ایرنا - فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب، احداث و آسفالت راه‌های روستایی و واگذاری مسکن به افراد محروم از مهمترین برنامه‌های رزمایش فاطمی ۳ است که با پنج هزار و ۳۰ میلیارد ریال هزینه در گیلان انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، سردار حمید دامغانی روز یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در رشت اظهار کرد: برای هفته بسیج در استان، ۹ هزار و ۷۶۳ برنامه اجرا می شود که از این تعداد ۵۸ برنامه شاخص استانی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اجرای رزمایش فاطمی ۳ به همین مناسبت با اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه آغاز شده که در این مدت حدود ۱۰ هزار بسیجی در قالب هزار و ۲۵۰ گروه جهادی در بخش‌های مختلف به مردم خدمت رسانی می کنند.

سردار دامغانی افزود: آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب، احداث و آسفالت راه‌های روستایی و واگذاری مسکن به افراد محروم از دیگر برنامه‌های این رزمایش است که با پنج هزار و ۳۰ میلیارد ریال هزینه انجام می شود.

وی بیان کرد: هزار و ۲۵برنامه ورزشی نیز از برنامه های طرح ریزی شده برای ایجاد نشاط اجتماعی است که در قالب ۱۵ مسابقه استانی و ۸۴۰ برنامه پایگاهی در حوزه ورزش در هفته یادشده برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان بسیج را لشکر انقلاب توصیف کرد و گفت: بی شک بسیج معجزه انقلاب است که باعث ماندگاری انقلاب شده و جدا از مردم نیست و همه افرادی که آمادگی دارند تا در حوزه های مختلف به نظام و مردم خدمت کنند، بسیجی هستند.

سردار دامغانی ادامه داد: بسیج در همه عرصه‌هایی که نظام و انقلاب نیاز دارد ورود می‌کند و با هیچ دستگاه اجرایی نیز موازی کاری ندارد و احساس مسئولیت مهمترین محور بسیج محسوب می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان در خاتمه به ولادت با سعادت حضرت زینب(س) اشاره و اظهار کرد: حضرت زینب(س) نقش پرستاری از ارزش‌های عاشورایی را به بهترین شکل ایفا کردند اما نقش رسانه‌ای،بی نظیرترین نقش حضرت زینب(س) بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha