۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85295144
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان در گیلان آغاز شد

رشت - ایرنا - اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه از سوی سپاه قدس گیلان به نوعروسان عصر شنبه در طرح رزمایش جهادگران فاطمی در گیلان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در مراسم اهدای این جهیزیه‌ها که توسط سپاه قدس گیلان و با همکاری کمیته امداد امام (ره) استان انجام شد، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسبج مستضعفین، سردار ضیاالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران، اسدالله عباسی استاندار گیلان و مسئولان سپاه قدس گیلان حضور داشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در جریان اهدای این جهیزیه ها گفت: این رزمایش در ۲ بخش انجام می شود که بخش نخست مربوط به اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه است که هر سری جهیزیه به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کالای ایرانی است.

سردار حمید دامغانی افزود: همچنین چند پروژه آبرسانی به روستاها به طول ۷۰۰ کیلومتر کانال آبی با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال بهره برداری شد.

وی عنوان کرد: ۲۵ کیلومتر آسفالت جاده های روستایی با اعتباری بالغ بر ۶۲۵ میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: اعطای ۲۸ مسکن به مددجویان با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی است که در قالب این طرح انجام می شود و ۹ حلقه چاه نیز برای روستاییان در نقاط مختلف گیلان حفر شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: امروز یکی از اولویتهای اصلی سپاه و بسیج کمک به دولت و خدمت به مردم است و در واقع محور فعالیتهای بسیج و سپاه، خدمت رسانی به مردم است.

سردار دامغانی در ادامه به نقش بسیج در جامعه اشاره و بیان کرد: بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی و امروز این نهاد در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha