تمامی لوازم جهیزیه اهدایی به نوعروسان از تولیدات داخلی است

رشت - ایرنا - با اشاره به اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مددجو در استان گیلان گفت: تمامی لوازمی که به عنوان جهیزیه در مناسبت‌های مختلف در اختیار نوعروسان قرار می‌گیرد، از تولیدات داخلی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ضیاءالدین حزنی غروب شنبه در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی گیلان در رشت با اشاره به اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان گفت: تمامی لوازم اهدایی از تولیدات داخلی است که این امر باعث رونق تولیدات داخلی و اشتغال بیشتر می‌شود.

وی افزود: برخی از شرکت‌ها برای تولید این وسایل فعالیت خود را اضافه کردند تا سفارشات را به موقع تحویل دهند که این امر باعث می‌شود کارگران بیشتری در این شرکت‌ها مشغول به کار شوند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران ادامه داد: اهدای جهیزیه‌ها در سطح کشور طی مراسمی از مشهد مقدس و بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) آغاز شد که این جهیزیه‌ها توسط سپاه و با همکاری کمیته امداد به نوعروسان در سراسر کشور اهدا می شود که سهم استان گیلان ۸۰۰ سری جهیزیه است.

سردار حزنی با بیان اینکه این اقلام با استفاده از ۱۰ هزار دستگاه تریلی به استانهای مختلف کشور ارسال می‌شود، اضافه کرد: سری بعدی جهیزیه‌ها که به دست نوعرسان خواهد رسید توسط سپاه و با تعامل با بهزیستی تهیه خواهد شد و مرحله سوم و پایانی نیز توسط سپاه انجام خواهد شد.

مردم گیلان تلاش‌های بسیج و سپاه را فراموش نخواهند کرد

استاندار گیلان هم طی سخنانی در حاشیه این رزمایش اظهار کرد: مردم گیلان تلاش‌های بسیجیان و سپاه را در جهت محرومیت‌زدایی و همچنین در دوره کرونا فراموش نخواهند کرد.

اسدالله عباسی افزود: بسیجیان در مشکلات کشور اعم از بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله، آتش‌سوزی به یاری مردم می‌شتابند و در سایر مسائل نیز همدوش با سایر نهادها کمکهای قابل توجهی به مردم و نهادهای مختلف ارائه می کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: در رزمایش جهادگران فاطمی گیلان شاهد بخش کوچکی از خدمات بسیج و سپاه به اقشار محروم جامعه هستیم و شاهدیم که سپاه و بسیج در زمینه آبرسانی و راه‌سازی، ساخت مسجد و مدرسه تعامل و همکاری بسیار خوبی دارند.

به گزارش ایرنا در رزمایش جهادگران فاطمی گیلان که عصر شنبه آغاز شد، ۸۰۰ سری جهیزیه - هر سری به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال- کالای ایرانی به نوعروسان اهدا شد.

همچنین چند پروژه آبرسانی به روستاها به طول ۷۰۰ کیلومتر کانال آبی با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال ، ۲۵ کیلومتر آسفالت جاده‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۶۲۵ میلیارد ریال بهره برداری شد.

اعطای ۲۸ مسکن به مددجویان با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در قالب این طرح در مناطق مختلف استان گیلان اجرا می‌شود.

در این رزمایش که در لشگر ۱۶ قدس گیلان در رشت برگزار شد، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران و مسئولان سپاه قدس گیلان نیز حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha