عملکرد جهادی بسیج اعتماد مردم به نظام را بیشتر کرد

زنجان - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان با بیان اینکه الگوی عملکردی بسیج به ویژه در حوزه محرومیت زدایی اعتماد مردم به نظام را بیشتر کرد، گفت: امیدواریم روز به روز شاهد توفیقات بیشتر بسیجیان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز یکشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی، افزود: امروز وظیفه بسیج این است که هر زمان کار عقب افتاده ای بود در صحنه حضور یابد و البته هیچ میدان و عرصه ای نبوده که بسیج در آن حضور نداشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به دوران پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: روزی که انقلاب به پیروزی رسید توجه به ظرفیت های داخلی و عملکرد جهادی اهمیت زیادی داشت و امام راحل با توجه به همین اصل، انسجام داخلی را ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: قبل از انقلاب اسلامی دنیا با یک سیاست تحمیل شده در بین دو بلوک شرق و غرب تقسیم و مدیریت می شد و هر حرکت اجتماعی و سیاسی زیر بلیت دو ابر قدرت شرق و غرب شکل می گرفت.

وی ادامه داد: وقوع انقلاب اسلامی خط سومی را در دنیا ترسیم کرد و در زمان حاضر ۳۷ سال است که این انقلاب با اقتدار ایستادگی کرده و در مسیر استقلال حرکت می کند.

خاتمی گفت: شکل‌گیری انقلاب و نهضت اسلامی در ایران با این طرز تلقی امری محال به حساب می‌آمد و امام خمینی (ره) با تکیه بر آموزه‌های دینی و اسلامی بر تفکر رایج وابستگی جنبش‌ها و خیزش‌ها به شرق و غرب خط بطلان کشید و بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی را با الگو گرفتن از راه و روش پیامبر، امیر مومنان علی (ع) و ائمه معصومین پایه‌گذاری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: ما برای برقراری این نظام بهای سنگینی پرداخته و خون های پاک زیادی را به پای آن ریخته ایم و این نظام با خون، گوشت و اعتقادات ما عجین شده و همین موضوع، خواب خوش استکبار را آشفته کرده است.

وی به اثرات انقلاب اسلامی بر دنیای سلطه اشاره کرد و گفت: آثار انقلاب اسلامی در شرایط امروز به چارچوب مرزهای ایران محدود نیست و پیام انقلاب اسلامی از مرزهای دور به گوش می‌رسد.

خاتمی گفت: شاید ۴۵ سال قبل کسی فکرش را نمی‌کرد که تفکرات امام(ره) نتیجه خواهد داد و در عرصه‌های مختلف دنیا خواهد درخشید.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: راهپیمایی بزرگ در فرانسه در حمایت از کودکان غزه که یک میلیون نفر در آن حضور داشتند؛ نتیجه تفکرات انقلابی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha