۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 85297269
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس پلیس پیشگیری تهران: دستگیری زنی که از کادر درمان و بیماران سرقت می‌کرد

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از دستگیری یک زن که از بیماران و کادر درمان سرقت می‌کرد خبر داد و گفت: متهم به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی قاسم‌پور روز دوشنبه در این باره توضیح داد: ۲۸ آبان امسال در پی وقوع چندین فقره سرقت در یکی از بیمارستان‌های تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات خود مشخصات سارق را شناسایی کردند، افزود: تصاویر متهم به واحدهای گشتی ارائه و دیروز او را که در حال گشت زنی در داخل بیمارستان بود، شناسایی و طی عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم‌پور ادامه داد: با انتقال متهم به کلانتری و بازجویی، اموال سرقتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از وی کشف شد ضمن اینکه به ۱۷ فقره سرقت از بیماران و کادر درمان نیز اعتراف کرد.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ یادآور شد: در حال حاضر پرونده این سرقت دارای هشت شاکی است و متهم نیز برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

سارق سابقه دار موتورسیکلت در دام ماموران کلانتری غیاثی

رکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران نیز از دستگیری سارق موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

سرهنگ رسول بهرامی گفت: ۲۴ آبان ماه، ماموران کلانتری ۱۱۴ غیاثی در محدوده خیابان خاوران تهران در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در حال گشت‌زنی بودند که به راکب یک دستگاه موتورسیکلت که رفتار نامتعارف از خود نشان می داد مشکوک شدند.

وی یاداور شد: پس از استعلامات لازم و شناسایی سارق سابقه دار در یک تعقیب و گریز متهم دستگیر شد.

دستگیری موبایل قاپ محله نیاوران

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ نیز از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای محله نیاوران حین ارتکاب جرم خبر داد.

سرهنگ صادق ضرونی این را هم گفت که متهم در بازجویی به ۱۰ فقره سرقت در این منطقه از تهران اعتراف کرده است.

ناکامی سارق از سرقت خودرو

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران هم گفت: ۱۴ آبان امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱۵ رازی در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

سرهنگ عبدالرضا محمدی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، خودروی پراید چندی قبل به سرقت رفته و راننده آن سارق حرفه‌ای خودرو است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راننده خودروی پراید پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ ضمن بی توجهی به هشدارهای ماموران به چندین خودروی عبوری آسیب وارد کرده و متوقف شد.

وی تاکید کرد: متهم پس از تصادف ضمن رها کردن خودرو تلاش برای خارج کردن شیئی از کیف خود میکرد که با درایت ماموران سریعا دستگیر و مشخص شد که یک قبضه سلاح سرد داخل کیف متهم بود.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران یادآور شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha