شهرک گلستان شیراز،شهرستان‌های رستم و سپیدان صدرنشین بارندگی کنونی فارس

شیراز-ایرنا- مدیرکل هواشناسی فارس اعلام کرد: بر اساس آمار بارش باران  از ۴۳ ایستگاه هواشناسی فارس تا ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه ششم فروردین ماه، شهرک گلستان شیراز، شهرستان رستم و سپیدان با افزون بر ۷۰ میلی متر صدرنشین بارندگی کنونی فارس شدند.

مسعود حقیقت روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: با وجود بارش رحمت الهی که هم اینک در فارس در جریان است این امیدواری وجود دارد تا در صد خوبی از کاهش بارش باران جبران شود.

وی اضافه کرد: هم اینک بر اساس آمار شهرستان رستم با ۷۲ میلی متر، سپیدان با ۷۱ و پنج دهم و شهرک گلستان شیراز هم با ۷۱ و سه دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص دادند و در ایستگاه شیراز هم ۴۸ و هشت دهم میلی متر گزارش شده است.

مدیر کل هواشناسی فارس بیان کرد: همچنین نورآباد ممسنی با ۵۵ میلی متر، کازرون با ۴۹، ارسنجان با ۴۸ و چهار دهم، زرقان با ۴۶ و ۶ دهم، فیروز آباد با ۴۳ و تخت جمشید با ۴۱ و چهار دهم میلی متر در رتبه های بعدی میزان بارندگی کنونی قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا پیشتر هواشناسی فارس در اطلاعیه سطح نارنجی اقدام ضروری سوم فروردین ماه ۱۴۰۳ خود، نسبت به بارش باران،گاهی رعد وبرق و تگرگ، بارش برف در ارتفاعات شمالی، وزش باد شدید، مه گرفتگی و کاهش دید در روزهای یکشنبه و دوشنبه ( پنجم و ششم فروردین) در شیراز و همه مناطق فارس هشدار داده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha