۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85298391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش شدید باران شیفت عصر مدارس ۹ شهرستان گلستان را مجازی کرد

گنبدکاووس- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: فعالیت شیفت عصر امروز سه‌شنبه مدارس ۹ شهرستان استان به دلیل احتمال سیلابی شدن معابر و خطر وزش باد شدید غیرحضوری و مجازی شد.

نعمت الله حاجی‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی، با توجه به ورود سامانه سرد بارشی و وقوع مخاطرات از جمله رگبار و رعد و برق، جاری شدن سیلاب، وزش شدید باد و ناپایداری جوی، فعالیت شیفت عصر تمام مقاطع تحصیلی در ۹ شهرستان نوار جنوبی استان گلستان شامل «بندرگز، کردکوی، گرگان، علی‌آبادکتول، رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش و کلاله» مجازی شد.

وی افزود: مدارس سایر شهرستان‌ها برای حضور دانش آموزان باز است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: همچنین با توجه به هشدار هواشناسی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام و اقتصاد ایران به میزبانی گرگان امروز سه‌شنبه ۲ ساعت زودتر تعطیل می‌شود.

حاجی زاده بیان کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش برف و تگرگ در ارتفاعات برای امروز به فرمانداران تمام شهرستان‌های توصیه‌های لازم شده تا در صورت نیاز برای جلوگیری از خسارات مسیرهای ارتباطی خطرساز را مسدود کنند و از کوهنوردان هم تقاضا داریم به ارتفاعات نروند.

وی گفت: طبق اعلام هواشناسی وضعیت سطح نارنجی تا عصر روز پنجشنبه در استان گلستان تداوم دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha