تفکر بسیجی، فرایند خدمت به مردم را آسان می‌کند

اصفهان-ایرنا-جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: برخورداری از تفکر بسیجی، فرایند خدمت به مردم را آسان می‌کند بطوریکه هر جا فرهنگ بسیج وجود دارد، مشکلات نیز کمتر است.

به گزارش ایرنا، سردار مرتضی عمو مهدی روز سه‌شنبه در حاشیه آغاز بکار نمایشگاه موسوم به «بسیج به توان مردم» در حسینیه شهدای بسیج اصفهان در نشست با خبرنگاران افزود: جایی که تفکر بسیجی نیست و کارها در قالب چارچوب‌های معمول اداری و دولتی انجام می‌شود، شاهد نارضایتی مردم هستیم و افراد نمی‌توانند کار خود را بخوبی پیش ببرند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) افزود: بسیج یک فرهنگ مردم مُدارانه است، مردمی که دوست دارند برای خود و دیگران قدمی بردارند و کاری انجام دهند.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی ورود پیدا کرده است، افزود: بسیج زمینه را برای افرادی که تمایل دارند به جامعه خدمت کنند اما بستر برایشان فراهم نیست، مهیا کرده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: بسیج در حوزه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، کارگری، اردوهای جهادی، کشاورزی، امنیت، فضای مجازی و علم و فناوری، پویایی و هم‌افزایی ایجاد کرده است.

وی افزود: اکنون خدمات مختلفی به مردم در حوزه آسیب‌های اجتماعی از طریق سازوکارهای طراحی شده در بسیج از جمله مراکز مشاوره و حلقه های تربیتی پایگاه ها ارائه می شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان نیز در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: بسیج پاره تن مردم است و در مشکلات روزمره نباید آنها را فراموش کرد، این مردم هستند که بسیج را با قابلیت انعطافی که دارد، در عرصه‌های مختلف وارد صحنه کردند.

سردار مُجتبی فدا با بیان اینکه اساس کار بسیج، مشارکت و نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف است، افزود: در این نمایشگاه بخشی از خدمات و فعالیت‌های بسیج که برای مردم قابل دیدن و گفتن نبوده، با حضور کارشناسان در معرض دید مردم گذاشته شده است.

تفکر بسیجی، فرایند خدمت به مردم را آسان می‌کند

به گزارش ایرنا، ۲۹ آبان تا پنج آذر هر سال بعنوان «هفته بسیج» نامگذاری شده است.

امسال یکهزار و ۶۰۰ عنوان برنامه همزمان با "هفته بسیج" با شعار محوری «بسیج، امید ملت ایران است» در اصفهان برگزار می شود.

در نمایشگاه «بسیج به توان مردم» که تا پنج آذر در حسینیه شهدای بسیج اصفهان دائر است، پایگاه‌های نمونه بسیج برادران و خواهران گُلچینی از خدمات خود را که با مشارکت اقشار مختلف مردم انجام شده، به نمایش گذاشته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha