۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85299779
T T
۳۳ نفر

برچسب‌ها

یک تالار پذیرایی در ملایر پلمب شد

۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبر: 85299779
یک تالار پذیرایی در ملایر پلمب شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر از پلمب یک واحد صنفی تالار پذیرایی متخلف در این شهر خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان در پی اطلاع از تخلفات صورت گرفته در یکی از تالارهای پذیرایی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ «احمد ساکی» روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد که متصدیان تالار بر خلاف مقررات صنفی و موازین شرعی اقدام به برگزاری مراسم‌ها به صورت مختلط و استفاده از گروه های غیر مجاز کرده‌اند.

وی افزود: در این ارتباط پس از هماهنگی با مرجع قضایی این تالار پلمب و متخلفان به مرجع قضایی معرفی شدند.

پلمب ۲ واحد صنفی در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در راستای ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، ماموران پلیس امنیت عمومی از تعدادی از واحدهای صنفی ملایر بازدید کردند.

سرهنگ ساکی ادامه داد: در اجرای این طرح ۲ واحد صنفی متخلف پلمب و به متصدیان سه واحد صنفی تذکر و تعهدات لازم از آنان گرفته شده است.

وی گفت: با توجه به تداوم و تشدید این برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی، از عموم شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha