۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85198974
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ملایر

۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۷
کد خبر: 85198974
کشف ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ملایر

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه خودرو کامیون با هوشمندی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "احمد ساکی" رور دوشنبه در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد با سودجویان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامع، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان در حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی از خودرو توقیف شده متوجه تعبیه یک مخزن سوخت در قسمت بار کامیون شدند.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: در بازرسی از مخزن مورد نظر مقدار ۱۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل فاقد هرگونه مجوز قانونی و بارنامه کشف و در این ارتباط ۲ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری متهم باغ گردوها

سرهنگ ساکی همچنین از کشف بیش از هفت تُن گردوی نارس و دستگیری هشت سارق و ۲ نفر خریدار اموال سرقتی توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

وی یادآور شد: در پی وقوع چند فقره سرقت محصولات باغی و به ویژه گردو از روستاهای اطراف شهرستان ملایر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: ماموران پس از چندین روز تحقیق و بررسی سرانجام یک نفر متهم را که اقدام به خرید محصولات باغی سرقتی می‌کرد، شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از مخفیگاه این متهم، تعداد هشتاد گونی گردوی نارس در اندازه‌های مختلف به وزن بیش از پنج تُن را کشف کردند.

سرهنگ ساکی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده به خرید گردوهای سرقتی از هشت نفر اعتراف کرد که در ادامه ماموران در چند ماموریت غافلگیرانه متهمان مذکور را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده که به فروش گردوی سرقتی اعتراف کرده بودند، یک نفر خریدار اموال سرقتی دیگر را نیز معرفی کردند.

فرمانده انتظامی ملایر تاکید کرد: ماموران پس از شناسایی دیگر خریدار اموال سرقتی، نامبرده را به همراه مقدار تقریبی ۲ تُن گردوی سرقتی دستگیر کردند و تمامی متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha