مشاور فرمانده کل سپاه : ترویج فرهنگ بسیجی به فروپاشی قدرتهای شیطانی سرعت می‌بخشد

شیراز- ایرنا- مشاور فرمانده کل سپاه و معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تفکر بسیجی امروز به الگویی برای ملتها تبدیل شده است ، گفت : امیدواریم که ترویج این تفکر به اضمحلال و فروپاشی قدرتهای شیطانی سرعت بخشد.

به گزارش ایرنا، سردار محمد تولایی، چهارشنبه در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی سه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: یکی از دستاوردهای بسیار مهم بسیج که شاید در مخیله بسیاری نمی‌گنجید همین الگوسازی برای سایر ملت‌ها و شکل‌گیری هسته‌های مقاومت در سایر کشورها و ملت‌ها بود.

وی ادامه داد: امروز حشد شعبی عراق به عنوان یک سازمان توانمند و حزب الله لبنان که به کابوسی برای قدرت های شیطانی و رژیم صهیونیستی و آمریکا تبدیل شده با روحیه‌گیری و الگوگیری از بسیج ما شکل گرفته‌اند.

وی ادامه داد: امروز با یک پدیده بسیار عجیبی مواجه می‌شویم و آن اینکه که در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز این الگوگیری در حال وقوع است. اینکه یک میلیون نفر در خیابان‌های لندن یا برخی دیگر شهرهای اروپایی و آمریکایی به طرفداری از مردم غزه و علیه رژیم صهیونیستی به رغم مخالفت دولتهایشان دست به تظاهرات می زنند در اصل همان بسیج مردم هستند.

او اظهار کرد: امام راحل (ره) در بدو شکل‌گیری رژیم منحوس صهیونیستی اشاره داشتند که اگر دولت‌های اسلامی مردم خود را علیه این رژیم بسیج کنند این رژیم شکل نخواهد گرفت و امروز ما می‌بینیم که در سراسر جهان این بسیج شدن مردم برای مقابله با رژیم صهیونیستی و مخالفت با کشتار جمعی مردم غزه و نسل کشی‌ها و اقدامات خشونت آمیزی که توسط این رژیم انجام می‌شود همه جلوه‌هایی از تعمیم پیدا کردن فرهنگ و تفکر بسیجی نه تنها در سطح منطقه بلکه در جهان و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

وی افزود: همه اینها نوید اتفاقات بسیار خوب و بزرگی است و بشریت آگاه و هوشیار می شود و الگوی خودش را پیدا می‌کند و امیدواریم که ما با فرهنگ و تفکر بسیج شاهد فروپاشی قدرت‌های شیطانی و استکباری و پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف باشیم.

مشاور فرمانده کل سپاه : ترویج فرهنگ بسیجی به فروپاشی قدرتهای شیطانی سرعت می‌بخشد

بسیج امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده است
مشاور فرمانده کل سپاه و معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: در سال ۵۸ که امام راحل فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند شاید هیچکس نمی‌دانست که روزی فرا می‌رسد که این نهال نوپا به یک درخت تنومند تبدیل شود.

سردار تولایی افزود: بسیج دارای کارکردهای متنوع و متعددی است به طوری که رهبر معظم انقلاب آنرا به عنوان مظهر مردم سالاری در داخل معرفی کردند و به نحوی که در هر عرصه‌ای که وارد می شود مانند عرصه فرهنگ، اقتصاد، علم و فناوری و سایر عرصه‌ها، آنرا به یک عرصه مردم سالار تبدیل می کند.

وی ادامه داد: امروز توانمندی‌هایی که بسیج پیدا کرده به واسطه آن نگاه ژرف و عمیق حضرت امام (ره) و باوری است به مردم داشتند و هم امنیت را، هم دفاع را و هم عرصه‌های فرهنگی و سازندگی را به مردم واگذار کردند امروز شاهد تنومندتر شدن این درخت هستیم و جامعه از ثمرات آن بهره مند می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha