۳ آذر ۱۴۰۲، ۸:۵۴
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85301084
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزانه بیش از ۱۲ هزار مرسوله پستی در کردستان جابجا می‌شود

سنندج- ایرنا- سرپرست اداره کل پست کردستان گفت: در حال حاضر روزانه ۱۲ هزار و ۵۶۰ فقره مرسوله پستی در استان جابجا می‌شود و تلاش ما ارتقای خدمات به مردم است.

محمد امیدی روز جمعه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به ازای هر ۴۵ کیلومتر و هر پنج هزار و ۵۰۰ شهروند در استان، یک واحد پستی وجود دارد.

وی به تلاش برای ارتقای خدمات و افزایش رضایت‌مندی مردم اشاره کرد و افزود: پست به نوعی ناچار است همزمان با تحولات جامعه، امکانات و زیرساخت‌های خود را ارتقا دهد.

سرپرست اداره کل پست کردستان ضمن اشاره به برخی مشکلات در بحث توزیع مرسوله های پستی، ادامه داد: براساس بررسی های صورت گرفته، موفقیت در توزیع مرسولات پستی در نیمه اول امسال پیشرفت قابل توجهی داشته است.

امیدی با بیان اینکه ترافیک صادره مرسولات پستی در ۶ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد بیشتر است، یادآور شد: ترافیک تجارت الکترونیکی استان در ۶ ماهه اول امسال، ۱۹۸ هزار فقره بود که وارده ۲۷ درصد و صادره ۱۱۴ درصد افزایش یافت.

۶۳۴ نقطه واحد پستی در کردستان فعالیت دارد که حدود ۱۵ مورد دولتی و بقیه خصوصی است.

استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰شهرستان، ۳۲شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha