۱ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۵۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85300251
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: دشمنان به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق هستند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: امروز به واسطه سیطره رسانه‌های جبهه استکبار خیلی از حقایق وارونه بیان می شود و گاهی برخی کج فهمی ها خوراک را برای جریانات رسانه‌ای دشمنان فراهم می‌کند که باید هوشیار بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا عصر چهارشنبه در گردهمایی دانشجویان بسیجی استان کردستان به مناسبت هفته بسیج در دانشگاه کردستان اظهار کرد: اکنون ما در مواجهه و رویارویی تمام عیار در دنیا قرار گرفته‌ و در مقابل توطئه‌های پیچیده شرایط ویژه‌ای داریم و مسئولیم این مسیر را به درستی تشخیص دهیم و رسالت تاریخی خویش را عملی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز نظام ما محور جریان حق در دنیا است و در طی این ۴۵ سال عمر پربرکت انقلاب، انواع ریزش‌ها و رویش‌ها را دیده‌ایم، خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: به وجود همه شما افتخار می‌کنم؛ مسیری که شما آن را طی می‌کنید در فضای به شدت آلوده رسانه ای و فکری بسیار ارزشمند است.

استاندار کردستان ادامه داد: بسیج میعادگاه همه اقشار جامعه برای دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی برای دستیابی به آرمان‌ها و اهداف نظام در مقابل هجمه‌ دشمنان است و محدود به یک قشر و جمع خاصی نیست بلکه همه مردم را در برمی‌گیرد.

زارعی کوشا یادآور شد: امام راحل(ره) با سرانگشت تدبیر و هدایت ولایی خود این بنیان‌ها و نهادهای مقدس پربرکت تاریخ‌ساز و سرنوشت‌ساز را در همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی بنیانگذاری کردند و ما امروز نیازداریم که قبل ازپرداختن به این دستاوردها، شخصیت امام عظیم الشان را برای نسل تو تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون یکی از مصادیق اصلی مورد حمله و تخریب گسترده در فضاهای مجازی و رسانه‌ای توسط دشمنان و معاندان، شخصیت امام راحل(ره) است، افزود: دشمنان همواره تلاش می‌کنند این منبع پر فیض انقلاب را مورد آماج قرار داده و شخصیت وارونه‌ای از این بزرگمرد را برای نسل جوان معرفی شود.

استاندار کردستان، تشکیل نهاد بسیج را از معجزات مدیریتی امام راحل(ره) برشمرد و گفت: عنوان بسیج مستضعفین نیاز به تبیین دارد و نشان از افق بلند نگاه حضرت امام(ره) است.

زارعی کوشا به نقش بسیج در صحنه‌های مهم انقلاب اسلامی گریزی زد و تاکید کرد: بسیج مستضعفین به معنای انسجام، وحدت و حرکت جامعه مستضعفین دنیا است و فقط منحصر به کشور جمهوری اسلامی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه بسیج به تمام مستضعفین جهان تسری یافته است.

وی افزود: مخاطب امام(ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین همه انسانهایی هستند که در هر گوشه ای از دنیا به استضعاف کشیده شده اند و خداوند در قرآن وعده سروری و پیشوایی آنان را داده است.

زارعی کوشا یادآور شد: ما امروز اگر از واژه بسیج حرف می زنم به دنبال این نیستیم که قشری در جامعه را به عنوان بسیج مجزا کنیم چرا که بسیج و بسیجی با قشری‌گری مخالف بوده و میعادگاه همه اقشار برای دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی در مقابل هجمه‌های دشمن است.

از ۲۹ آبان‌ تا پنجم آذر به هفته بسیج نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha