استفاده از ابزارهای چند رسانه‌ای اولویت ایرنا در دوره کنونی است

مشهد- ایرنا- مدیر کل اخبار استانهای سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گفت: استفاده از ابزارهای چند رسانه ای برای انعکاس هر چه بهتر اخبار و متناسب با ذائقه مخاطب امروز، اولویت ایرنا در دوره کنونی است.

به گزارش ایرنا، محسن بهاروند روز شنبه در جمع خبرنگاران ایرنا خراسان رضوی در مشهد افزود: در عصر جدید دیگر پذیرفته نیست که رسانه ای بر ابزارهای چند رسانه ای تسلطی نداشته باشد.

وی اظهار داشت: از این رو آنچه بر روی خروجی ایرنا قرار می گیرد باید با بهره گیری حداکثری از این ابزارها باشد.

وی ادامه داد: تفکر سنتی در حوزه خبر در رویکرد جدید ایرنا جایگاهی ندارد و همه تلاش مدیران این سازمان بهره گیری از ابزارهای چند رسانه ای برای انعکاس اخبار است.

مدیر کل اخبار استانهای سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت:ایرنا همچون گذشته باید راوی نخست اخبار و رویدادها در کشور باشد و با شناخت صحیح از ذائقه مخاطب، اخبار را به صورت هوشمندانه و موثر منعکس کند.

بهاروند با اشاره به رشد اخبار حوزه استانها در خروجی ایرنا افزود: در هشت ماهه نخست امسال از ۱۷۸ میلیون بازدیدی که اخبار ایرنا داشته است ۱۰۷ میلیون بازدید مربوط به اخبار استانها بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد افزایش یافته است.

وی یکی از رسالت های خبرگزاری ایرنا را جریان سازی خبری در مناطق مختلف ذکر و اضافه کرد: خبرنگارانی که خبرهای جریان ساز در مناطق زیر پوشش خبری خود منعکس کنند به طور قطع مورد تشویق سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار می گیرند.

مدیر کل اخبار استانها سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی حضور مستمر خبرنگاران در فضای مجازی و آگاهی نسبت به اخبار روز، برقراری ارتباط مناسب و مستمر خبرنگار با حوزه های خبری، پرهیز از طولانی نویسی و موجز کردن نوشتار و استفاده از ابزارهای چند رسانه ای به جای نوشتن خبر را مورد تاکید قرار داد.

بهاروند تبدیل وضعیت نیروی رابط خبر این سازمان به شرکتی را از مهمترین اقدامات مدیریت عالی سازمان طی ۲ سال گذشته برشمرد و افزود: ارزشگذاری و ارج نهادن خدمات خبرنگارانی که سالهای زیادی با این سازمان همکاری داشته و نیروهای موثری به شمار می رفتند مهمترین دلیل برای پیگیری تبدیل وضعیت آنان بوده که این مهم به جد از سوی مدیران سازمان پیگیری و محقق شده است.

استفاده از ابزارهای چند رسانه‌ای اولویت ایرنا در دوره کنونی است

به گزارش ایرنا، در این نشست حسینعلی راشکی، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی به شرح توانمندیها و نقاط قوت و نیازهای مرکز و خبرنگاران آن پرداخت و در ادامه هر یک از کارکنان این مرکز نقطه نظرات خود پیرامون مسایل مختلف را بیان کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha